جشنواره عید دیدنی با هواوی

نگاهی به حال و هوای فروشگاه هواوی در ایران به بهانه جشنواره عید دیدنی با هواوی

جشنواره عید دیدنی با هواوی از بهمن‌ماه 96 به همراه هدایا و جوایز ارزشمند برای خریداران گوشی های این برند آغاز شد. به همین بهانه سری زدیم به فروشگاه هواوی در ایران تا حال و هوای این برند شاپ در جریان کمپین نوروزی را مشاهده کنیم.

جشنواره عید دیدنی با هواوی از بهمن‌ماه 1396 آغاز شد. شرکت هواوی با برگزاری این جشنواره به استقبال نوروز 1397 رفته و این عید باستانی ایرانیان را جشن گرفته است. در این کمپین استثنایی که کمتر شاهد برگزاری نمونه‌های مشابه آن در کشورمان بودیم، مشتریان با خرید یکی از گوشی های هواوی مانند میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت، پی اسمارت و وای 7 پرایم از فروشگاه‌های منتخب هواوی، یک هدیه به رایگان و به تناسب گوشی خریداری شده دریافت خواهند کرد. این هدایا شامل موارد باارزشی چون کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هواوی می‌شود.

جشنواره عید دیدنی با هواوی

اما این همه‌ی ماجرا نیست. قسمت هیجان‌انگیز کمپین عید دیدنی با هواوی، قرعه‌کشی‌های هفتگی است که در آن هزاران جایزه با ارزش در انتظار خریداران گوشی های منتخب هواوی است. برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است پس از خرید گوشی، اطلاعات خود را در فرم قرعه‌کشی موجود در سایت huaweidi.com ثبت کنید و در قرعه‌کشی جوایزی چون 77 دستگاه گوشی لوکس میت 10 پورشه دیزاین، بلندگوی JBL Clip2، هدست JBL و کارت خدمات VIP هواوی شرکت داده شوید.

جشنواره عید دیدنی با هواوی

اما اکنون به بهانه‌ی برگزاری این جشنواره‌ی دیدنی، به برندشاپ‌های هواوی در شهر تهران سر زدیم تا حال و هوای فروشگاه‌های این برند در سال جدید و در جریان برگزاری کمپین عید دیدنی با هواوی را از نزدیک مشاهده کنیم. اول از همه به فروشگاه مرکزی چارسو واقع در تهران، خیابان جمهوری، طبقه همکف مجتع چارسو رفتیم. تمام فضای فروشگاه، علاوه بر تبریک سال 97، به پوسترها و تبلیغات جشنواره عید دیدنی با هواوی مزین شده و این برندشاپ، کاملا حال و هوای این کمپین نوروزی را به خود گرفته بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت شاهد استقبال خوبی از مشتریان بودیم و مدیران و فروشندگان این برندشاپ نیز از استقبال مردم در زمان برگزاری کمپین عید دیدنی با هواوی رضایت داشتند. البته طبیعتا خرید و فروش گوشی‌ها و شلوغی فروشگاه‌ها در ایام قبل از تعطیلات و آخرین روزهای سال بیشتر بوده و در روزهای تعطیل اول سال 1397 به دلیل مسافرت‌ها شاهد جمعیت کمتری در برندشاپ‌های هواوی بودیم.

با یکی از فروشندگان برندشاپ مرکزی هواوی در چارسو برای لحظاتی هم‌صحبت شدیم. وی از استقبال مردم از جشنواره عید دیدنی با هواوی به خصوص در اسفند 1396 بسیار راضی بوده و گفت فروش گوشی های هواوی در مدت اخیر خوب بوده است. به ویژه گوشی‌های بالارده‌ و پرچمدار هواوی یعنی سری میت 10 (Huawei Mate 10) شامل مدل‌های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو بیشتر از سایر مدل‌ها مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.

پس از فروشگاه مرکزی چارسو به سمت بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران رفتیم. فروشگاه مرکزی هواوی در طبقه همکف بازار موبایل ایران واقع شده و دیدیم که علاقه‌مندان به گوشی های هواوی در این برندشاپ نسبت به فروشگاه مرکزی چارسو کمتر حضور دارند. حتی یکی از فروشندگان نیز به این موضوع اذعان کرد و گفت معمولا مردم از فروشگاه چارسو بیشتر از بازار موبایل ایران استقبال می‌کنند. این فروشنده‌ی برندشاپ مرکزی هواوی در بازار موبایل ایران نیز از میزان فروش گوشی های هواوی در جریان کمپین عید دیدنی با هواوی رضایت داشته و گوشی میت 10 را محبوب‌ترین اسمارت فون حال حاضر هواوی معرفی کرده است.

جشنواره عید دیدنی با هواوی

جشنواره عید دیدنی با هواوی را از دست ندهید

جشنواره عید دیدنی با هواوی هنوز در جریان است. فرصت را از دست ندهید و در آخرین روزهای این جشنواره با خرید یکی از گوشی‌های هواوی در فروشگاه‌های منتخب، علاوه بر دریافت هدیه، شانس خود برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های هفتگی را نیز آزمایش کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره هیجان‌انگیز به سایت huaweidi.com مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. هرچی جنس بونجوله میارن ایران بفروشن

  2. وجود یک فروشگاه مال هر برندی خیلی خوبه

  3. تو این بازار انتخاب یه گوشی خوب سخت ترین کار ممکنه
    خیلی سخته پیدا کردن گزینه ای که در قبال کاراییش قیمت خوبی داشته باشه

  4. نمایندگی خاصی هم توی همدان داره یا فقط مربوط به تهرانه ؟

  5. بخدا خیانت به خودمونه جنس چینی درجه سه بخریم

  6. جامعه هدف این چینی ها هم شدیم ما ایرانی ها

  7. قصد دارم یه هواوی پی اسمارت بخرم حالا چه از طریق جشنواره نوروزی چه خارج از اون

  8. فرصت بسیار مناسبیه برای اونایی که قصد خرید تلفن همراه دارن

  9. آدرس دقیقی هم هست برای این فروشگاه ها؟

  10. فروشگاه هیچی رو که نداریم حداقل هواوی خودش باعث امید واریه