نسخه اپل واچ اینستاگرام

پشتیبانی از نسخه اپل واچ اینستاگرام همانند توییتر پایان یافت

پشتیبانی از نسخه اپل واچ اینستاگرام پایان یافت. نه تنها اینستاگرام، بسیاری از اپلیکیشن های دیگر نظیر توییتر، گوگل و آمازون نیز به این جمع پیوسته‌اند. در حالی که ساعت اپل محبوب ترین گجت پوشیدنی دنیا است، پس دلیل این تصمیم‌ها چیست؟

اینستاگرام دیگر نسخه‌ی مخصوص اپل واچ نخواهد داشت. سایت The Verge این خبر را تایید کرده است که در توضیحات نسخه 39.9 این اپلیکیشن برای آیفون، در کنار استفاده از عبارت «حل باگ‌های اساسی و بهبود عملکرد» شاهد حذف نسخه اپل واچ اینستاگرام نیز خواهیم بود.

تصمیم قطع پشتیبانی از نسخه اپل واچ اینستاگرام به خاطر محدودیت‌های جدیدی است که اپل اعمال کرده است. 12 فروردین اپل اعلام کرد که اپلیکیشن های اپل واچ باید از کیت توسعه نرم افزاری watchOS 2 به بعد استفاده کنند،‌ درحالی که اپلیکیشن های جدید نیز مبتنی بر کیت watchOS 4 باید به تولید برسند. نسخه اپل واچ اینستاگرام از کیت قدیمی‌تر WatchKit 1.0، زمانی که اپلیکیشن های شخص ثالث نمی‌توانستند به صورت مستقل بر روی ساعت های هوشمند اپل اجرا شوند بازمی‌گردد. به همین خاطر این برنامه قادر به پشتیبانی از ویدیو و یا استفاده توسط اتصال LTE نبود.

یکی از سخنگویان شرکت اینستاگرام به سایت The Verge اینچنین گفته است:

نسخه اپل واچ اینستاگرام برای کاربرانی که نسخه‌ی اینستاگرام گوشی یا تبلت آی او اسی خود را به نسخه‌ی 39 آپدیت کرده باشند دیگر به عنوان یک تجربه مستقل در دسترس نیست. این به روزرسانی 13 فروردین ماه در اپ استور اپل قرار گرفته است.

ما متعهد به ارائه بهترین تجربه همراه محصولات اپل برای کاربران هستیم و همچنان به بررسی راه‌هایی که می‌توانیم در سراسر این سیستم عامل خدمت رسانی کنیم خواهیم بود. کاربران اپل واچ همچنان به تجربه عالی اینستاگرام از طریق نوتیفیکیشن‌های مختلف غنی ادامه خواهند داد.

نسخه اپل واچ اینستاگرام نشان دهنده مسیر ساعت های هوشمند

کمپانی اینستاگرام در حمایت از پایان یافتن پشتیبانی دیگر برنامه‌های معروفی همچون توییتر، گوگل، آمازون و اسلک اقدام به قطع پشتیبانی از نسخه اپل واچ اینستاگرام کرده است. این کمپانی‌های بزرگ متوجه شده‌اند که کاربران ساعت‌های هوشمند اغلب نیازمند نوتیفیکیشن‌های خوب و غنی هستند و شاید خیلی از کاربران نمی‌خواهند از قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها همراه ساعت خود استفاده کنند. در برخی موارد نیز حذف برنامه‌ها حتی باعث بهبود عملکرد شده است. اما از آنجایی که برنامه اینستاگرام بر روی ارائه نسخه خوراک پیمایشی همان محتوای نسخه‌ی موبایلی متمرکز است، مرگ آن نشان می‌دهد که یک شبکه اجماعی نمی‌تواند گزینه‌ی سودمندی به عنوان یک اپلیکیشن مستقل بر روی ساعت های هوشمند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. آخه اینستاگرام رو صفحه به اون کوچیمی چه دردی دوا میکنه؟

  2. اپل مثلا میخاد چیرو با این غرتی بازیا ثابت کنه؟؟

  3. خیلی چرته والا

  4. به استاندارد های اپل نمیرسن