رندرهای جیپ اسکرامبلر 2020

رندرهای جیپ اسکرامبلر 2020 ؛ پیکاپ جدید جیپ آماده‌ی ورود به دنیای واقعی

رندرهای جدیدی از خودرو پیکاپ جیپ اسکرامبلر (Jeep Scrambler) منتشر شده است. این خودرو از ظاهری نسبتا متفاوت از رانگلر برخوردار است و در سال 2019 میلادی عرضه می‌شود.

با عرضه رانگلر جدید، طرفداران جیپ بی‌صبرانه در انتظار اهیای اسکرامبلر افسانه‌ای در سال 2019 میلادی هستند. بیش از یک دهه پیش بود که برای نخستین بار شایعه عرضه خودرویی به نام جیپ اسکرامبلر شنیده می‌شد. حال رندرهایی از این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند محصول نهایی را به تصویر کشیده و به ما بگویید باید منتظر چه چیزی باشیم.

رندرهای جیپ اسکرامبلر 2020

این رندرهای توسط فردی در سایت JeepScramblerForum منتشر شده است و طرح مفهومی از این خودرو در جاده را نشان می‌دهد. درست همانند دیگر رندرهایی که پیشتر دیده‌ایم، این خودرو بر پایه مدل رانگلر طراحی شده است و تغییرات محسوسی در آن دیده می‌شود تا مشخص شود با مدل کاملا منحصر به فردی روبرو هستیم. المان‌هایی نظیر جلو پنجره، تایرها، چراغ‌های اصلی و لامپ‌های مه شکن آن نیز از خودرو استاندارد جیپ ارث رسیده‌اند.

از قسمت پشتی خودرو نیز کاملا مشخص است که جیپ اسکرامبلر آماده‌ی تولید است. چراغ‌های پشتی شبیه به ساعت شنی کاملا از ورانگلر استاندارد متمایز هستند، اما بیشتر اجزای خودرو مشابه آن هستند. رندرهای این خودرو هم نام اسکرامبلر و هم لوگو جیپ را بر روی درب پشتی به تصویر می‌کشند.

مشخصات فنی جیپ اسکرامبلر 2020

این خودرو پیکاپ نه تنها بسیاری از المان‌هایش شبیه به ورانگلر است، بلکه از نظر ظرفیت موتوری و قدرت نیز یکسان خواهد بود. این پیکاپ می‌تواند از همان پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ‌شده 4 سیلندر موجود بر روی ورانگلر قدرت بگیرد. علاوه بر این یک مدل 3.5 لیتری 6 سیلندر را نیز می‌توان در آن یافت. شایعات خبر از حضور یک پیشرانه دیگر 3 لیتری تورودیزل شده 6 سیلندر و احتمالا در آینده‌ای نزدیک یک مدل پلاگین هیبریدی می‌دهند.

رندرهای جیپ اسکرامبلر 2020

تمامی نیروی تولیدی از پیشرانه‌های فوق، توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های خودرو منتقل می‌شود. مدل چهار چرخ محرک گزینه‌ی پیشفرض سیستم انتقال قدرت خودرو است، گرچه یک مدل دیگر Rubicon نیز وجود دارد. بی‌تردید طی ماه‌های آینده شاهد درز اطلاعات بیشتری از این پیکاپ قدرتمند و جذاب خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هم قرمزش خوشگله هم زردش

  2. اوفف یکی از اینا داشته باشی بزنی تو دل کوه