اپلیکیشن پیام رسان تام تام

اپلیکیشن پیام رسان تام تام (تم تم) در ایران فیلتر شد

اپلیکیشن پیام رسان تام تام یا تم تم (Tam Tam) در ایران فیلتر شد و کاربران تنها با فیلترشکن قادر به استفاده از آن هستند. برخی کاربران، این پیام رسان روسی را جایگزین تلگرام در ایران می‌دانستند.

پس از شایعات روزهای اخیر در مورد فیلتر شدن تلگرام در آینده نزدیک، کاربران ایرانی به دنبال پیام رسانی شبیه به آن می‌گشتند. اپلیکیشن پیام رسان تام تام (تم تم)، یک مسنجر روسی است که بسیاری از ویژگی‌های تلگرام را در خود جای داده و به همین دلیل، کاربران روی آن به عنوان جایگزین تلگرام حساب باز کرده بودند؛ اما در روز شنبه 18 فروردین 1397، کاربران گزارش داده‌اند که دسترسی به این پیام رسان مسدود شده و تنها از طریق فیلترشکن امکان استفاده از آن وجود دارد. البته هنوز هیچ مسئولی در مورد فیلتر شدن Tam Tam و علت آن اظهار نظر نکرده است.

معرفی اپلیکیشن پیام رسان تام تام

در روزهای اخیر و پس از جدی شدن احتمال فیلترینگ تلگرام، بسیاری از کاربران ایرانی اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن پیام رسان تام تام (تم تم) کرده بودند. این برنامه متعلق به کمپانی روسی Odnoklassniki است که موسس آن، آلبرت پوپ کوف، در سال 2008 آن را به گروه اینترنتی Mail.RU فروخت. مقر این گروه در مسکو قرار دارد.

اپلیکیشن پیام رسان تام تام بر روی اندروید، آی او اس و سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینکوس قابل استفاده است و از پروتکل TLS Cryptographic برای رمزنگاری پیام‌ها استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن پیام رسان Tam Tam می‌توان به تماس صوتی و تصویری آنلاین، کانال‌های مختلف، گروه چت و ایموجی‌ها و استیکرهای زیبا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. این دیونه س کم داره بخدا

  2. کشور که درستکار باشه نیازی به فیلترینگ نداره.
    ولی کشور خلاف کار و …. برای پوشاندن از فیلترینگ و محدود کردن و خ … و هر چی بشه استفاده می کنه.

  3. 2 الی 3 سال میشه که سرویس ایمیل AOL باز نمیشه

    من هم که اینها رو آدم حساب نمی کتم که ازشون درخواست رفع نقص کنم

    درخواست من = مشروعیت به گرفتن پول مفت مفتخوران

    با تشکر

  4. وزیرش وزیریه که دستش روی دکمه فیلترینگ نمی ره

    با تشکر