گزارش مالی اولیه ال جی

گزارش مالی اولیه ال جی از رکوردشکنی برای دوره جدید خبر دارد

گزارش مالی اولیه ال جی برای سه ماهه نخست سال 2018 میلادی منتشر شد. به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای موفق به ثبت رکوردی جدید در تاریخ فعالیت شده است.

سه ماهه نخست سال 2018 میلادی به پایان رسیده است و کمپانی‌های مختلف مشعول انتشار گزارش‌های مالی خود هستند. در این راستا، ال جی نیز با ارائه گزارش مالیه اولیه خود برای سه ماهه آغازین سال، از درآمد تلفیقی 15.1 تریلیون وون (14.1 میلیارد دلار) و سود عملیاتی 1.1 تریلیون دلار (1.02 میلیارد دلار) خبر داده که بیشترین میزان در تاریخ فعالیت LG است.

گزارش مالی اولیه ال جی

عملکرد ضعیف بخش موبایل در گزارش مالی اولیه ال جی

متاسفانه، بخش موبایل ال جی عملکرد قابل توجهی نداشته و انتظار می‌رود برای چهارمین بار متوالی شاهد عملکرد ضعیف آن باشیم. دلایل اصلی این موضوع نیز رقابت سخت و عدم عرضه گوشی هوشمند طی دوره ژانویه تا مارس است. هرچند، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که زیان شرکت در مقایسه با دوره قبلی کمتر باشد.

فروش صعودی تلویزیون های اولد و محصولات خانگی باکیفیت، سبب انحراف توجهات از عملکرد ضعیف بخش موبایل شده است. مواردی مثل پایین بودن هزینه تولید پنل‌های ال سی دی LG و عرضه سیستم مراقبت از لباس Styler نیز از موارد سودآور بخش لوازم خانگی محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باید منتظر اعلام سامسونگ و امل باشیم