بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی

گوگل فهرست جدید بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را منتشر کرد

گوگل فهرست جدید بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را منتشر کرد. برنامه‌ های اندرویدی و بازی های موبایل قرار گرفته در دسته‌بندی Android Excellence بهترین تجربه ممکن از سیستم عامل اندروید را به کاربران ارائه می‌کنند.

گوگل سری جدید بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی که در فروشگاه گوگل پلی موجود هستند را معرفی کرد. محصولات قرار گرفته در دسته‌بندی Android Excellence، اپلیکیشن ها و بازی هایی هستند که توانایی‌های پلتفرم اندرویدی را به خوبی نمایش داده و بهترین تجربه کار را با این سیستم عامل را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. بهینه‌سازی شدن به منظور اجرا بر روی گستره‌ای از دستگاه‌های اندرویدی، از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن ها و بازی های Android Excellence است.

نکته بسیار جالب این است که در انتخاب بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی میزان فروش و یا محبوبیت آن‌ها نزد کاربران مد نظر قرار نمی‌گیرد. فروش زیاد یک برنامه و یا محبوبیت بیش از اندازه یک بازی اندرویدی به معنی قرار داشتن آن در زمره بهترین‌ها نیست، به همین دلیل گوگل بر اساس فاکتورهای مورد نظر خود، اقدام به مشخص کردن اپلیکیشن ها و بازی های Android Excellence می‌کند. در لیست ماه آوریل 2018، 13 اپلیکیشن و 11 بازی انتخاب شده‌اند.

بهترین بازی های اندرویدی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی