دوجی میکس 4

دوجی میکس 4 ؛ نمایشگر تمام صفحه واقعی و دوربین سلفی کشویی

دوجی میکس 4 (Doogee Mix 4) یک گوش مفهومی ساخت شرکت چینی دوجی است. این گوشی از نمایشگر تمام صفحه واقعی برخوردار بوده و دوربین سلفی آن نیز به صورت کشویی بر روی آن تعبیه شده است.

اکثر ما دوجی را با گوشی های مردانه و مستحکم آن می‌شناسیم. اخیرا این گوشی ساز چینی از یک گوشی جدید بدون حاشیه و فاقد ناچ بالای صفحه، مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی پرده برداری کرده است که از مکانیزم اسلایدی برای مخفی کردن دوربین سلفی گوشی استفاده می‌کند. البته متاسفانه علاوه بر دوربین، سنسور لایت و اسپیکر این گوشی نیز در پس اسلاید پنهان می‌شوند. ویدیو و تصاویر مربوط به این محصول برای نخستین بار توسط یک یوتیوبر معروف به نام Arun Maini منتشر شده است.

دوجی میکس 4

نخستین گوشی مجهز به نمایشگر تمام صفحه واقعی

http://gadgetnews.net/263504/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%86%db%8c%d9%88%db%8c%d9%88%d8%b1%da%a9-2018/

سبک طراحی به کار گرفته شده در دوجی میکس 4 بسیار هوشمندانه است، زیرا مشکل نیاز به قاب پهن و یا بریدن تکه‌ای از نمایشگر به منظور میزبانی از دوربین سلفی و دیگر سنسورها برطرف شده است. این گوشی ما را به یاد نسخه Surround گوشی اچ تی سی 7 می‌اندازد که از یک اسلایدر به منظور اسپیکر بوم باکس جلویی بهره می‌برد. البته آن محصول دارای حاشیه‌های کناری صفحه نمایش بود، اما دوجی میکس 4 از نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 97 درصدی برخوردار است!

یوتیوبر منتشر کننده تصاویر این گوشی مفهومی همچنین عنوان کرده است که اندازه نمایشگر دوجی میکس 4 با گلکسی اس 9 سامسونگ برابر است. آیکون یک اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان بر روی صفحه نمایش این گوشی مشاهده کرد که به نظر اشاره به حضور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در نسخه نهایی این گوشی دارد. همانطور که گفته شد، تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه مفهومی Mix 4 هستند.

دوجی میکس 4

وقتی قاب پشتی گوشی را به بالا می‌کشید و اصطلاحا اسلاید زیری را به بالا می‌آورید، یک صدای کلیک خوشایندی به گوش می‌رسد. این دو اسلاید روی یکدیگر ضخامت نسبتا زیاد 11 میلی‌متری را نسبت به گوشی های 7 الی 8 میلی‌متری مدرن به وجود آورده‌اند. همچنین به جز وجود دوربین دوگانه که بر روی قاب پشتی به چشم می‌خورد، شرکت سازنده هیچ جزئیاتی از مشخصات فنی دوجی میکس 4 منتشر نکرده است. گرچه دوجی به Maini اعلام کرده که این محصول از یک تراشه سری اسنپدراگون کمپانی کوالکام قدرت خواهد گرفت.

دوجی میکس 4

دوجی نخستین شرکتی نیست که به ساخت گوشی های اسلایدی بازگشته است. اوایل امسال، کمپانی اچ ام دی گلوبال نسخه‌ی جدیدی از گوشی نوکیا 8110 ماتریکس را با یک اسلاید که از دکمه‌های گوشی میزبانی می‌کند، پرده برداری کرد.

در حال حاضر هیچ صحبتی از زمان عرضه و یا قیمت گوشی Doogee Mix 4 اعلام نشده است، اما از آنجا که نسل گذشته این گوشی با نام میکس 3 در فصل تابستان معرفی شده بود، در مورد این محصول نیز می‌توان چنین انتظاری داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ظاهر قشنگی داره لااقل

  2. دوربین سلفی کشویی یه ایده جدید و جالبه لااقل موبایلو از اون فرم یک نواخت باقی پرچمدارا بیرون آورده

  3. حالا چقدر کار کنه مهمه؛
    یا اصلن به نتیجه برسه…!؟

  4. چه باحاله عجب طرحی دادن واقعا

  5. چه طراحی هوشمندانه ایی