اندروید اوریو برای هواوی پی 8 لایت 2017

نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای هواوی پی 8 لایت 2017 ارائه شد

اولین نسخه آزمایشی آپدیت اندروید اوریو برای هواوی پی 8 لایت 2017 (Huawei P8 Lite 2017) که در چین با نام آنر 8 لایت شناخته می‌شود، پشتیبانی از Project Treble را به آن اضافه می‌کند.

آپدیت اندروید اوریو برای هواوی پی 8 لایت 2017 فعلا در دسترس کاربران چینی است

در حال حاضر هیچ اطلاعات کاملی از میزان فروش هواوی پی 8 لایت (2017) وجود ندارد، ولی مطمئن هستیم که این گوشی یکی از پرفروش‌ترین‌ها در سال گذشته میلادی بوده است. حالا اولین نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای چندین هزار دستگاه از این گوشی هوشمند که طی چند ماه اخیر همراه با اندروید نوقا به فروش رسیده، به صورت رسمی ارائه شده است. هرچند، فعلا این آپدیت در دسترس کاربران کشور چین و افرادی که پیش‌تر برای آن ثبت نام کرده بودند، قرار گرفته است.

همراه با این به‌روزرسانی، هواوی پشتیبانی از پروژه تربل را به محصولات خود اضافه خواهد کرد. پروژه تربل، سیستم عامل را به دو بخش اصلی تقسیم می‌کند: یکی هسته اصلی سیستم عامل اندروید و دیگری شخصی‌سازی‌های سازندگان. با پشتیبانی از این قابلیت جدید، هواوی می‌تواند آپدیت‌های نرم افزاری را با سرعت بالاتری در اختیار کاربران قرار دهد.

آپدیت آزمایشی هواوی، شامل تمام ویژگی‌های اصلی اندروید 8.0 اوریو و شخصی‌سازی‌های رابط کاربری EMUI 8.0 می‌شود. با این حال کاربران می‌توانند از سایر رام‌های موجود همچون رام تیم LineageOS بر پایه اندروید 8.1 برای هواوی پی 8 لایت 2017 استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. آپدیت الان در نرم افزار firmware finder برای خاورمیانه هم موجوده ولی فعلا قابل نصب نیست

  2. انر 8 لایت همون پی ۸ لایت هست ؟

  3. دلیل انتشار نسخه های آزمایشی چیه ؟ مگه بازیه که دمو میدین بیرون

  4. 😣😞چرا واسه آنر 8 ارائه نشده هنوز؟! تو سایتا زدن میاد ولی هنوز که هنوزه نیومده حتی خبریم نمیدن ازش آنر 8 که از همه لحاظ از این سرتره از رام گرفته چه از نظر سخت افزاری پی 8 لایت که هیچی خودت پی هشتم نمیرسه بهش پس چرا نمیااااااد😖

  5. هواوی روز به روز خفنتر میشه

  6. از هواوی بعیده این همه حاشیعه

  7. بچها کسی خبر داره اندرید8 برای پی 10لایت کی میاد؟