فیلترینگ تلگرام

تصمیم قطعی برای فیلترینگ تلگرام هنوز گرفته نشده است

دبیر شورای عالی فضای مجازی با انتقاد از انحصار تلگرام در ایران، اظهار کرد تاکنون هیچ تصمیم قطعی در مورد فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است، اما باید یک تجدید نظر در حوزه تلگرام به عمل بیاید.

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، صحبت‌های جدیدی را در مورد سرنوشت تلگرام در ایران مطرح کرد. وی گفت علت صحبت در مورد فیلترینگ تلگرام برای زمان‌بندی کارهایی است که باید در خصوص پیام رسان‌ها انجام شود. اقدامات صورت گرفته در مورد تلگرام تاکنون ایجابی بوده و نگاه ما این است که فضای مجازی فراتر از یک پیام رسان بوده و یک گستره سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حتی زیست‌محیطی را در بر می‌گیرد. بنابراین نگاه ما در این زمینه باید توسعه‌ای باشد.

زمان فیلترینگ تلگرام مشخص نیست

فیروزآبادی تاکید کرد که اتکا به یک سکو در عرصه فضای مجازی، ناپایدار است و این که ما کل رسانه و فعالیت اجتماعی خود را روی یک رسانه ناپایدار گذاشته‌ایم درست نیست. به همین دلیل می‌طلبد که یک تجدید نظر در مورد تلگرام به عمل بیاید. دبیر شورای عالی فضای مجازی در پایان خاطرنشان کرد همان‌طور که قبلا هم بارها اعلام شده، تاریخ قطعی و تصمیم قطعی در مورد فیلترینگ تلگرام هنوز اتخاذ نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نفس ها در سینه حبس ولی فیلتر میشه من میدونم

  2. بدرک هرچی بادا باد

  3. کاش این فیروز ابادی یکم قاطعیت داشت