گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

تصویر گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک در دنیای واقعی منتشر شد

اولین عکس گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) در دنیای واقعی منتشر شد که حاوی نکات جالب توجهی از این محصول است. گوشی جدید شیائومی 24 فروردین ماه معرفی می‌شود.

پس از آن که در ماه مارس میلادی شاهد معرفی مجموعه‌ای از گوشی های هوشمند بودیم، حالا ماه آوریل نیز به نظر بستر مناسبی برای رونمایی از گوشی های جذاب دیگری است. در این بین سهم گوشی های چینی بیشتر از هر شرکت دیگری است. گوشی Smartisan Nut T3 قرار است امروز معرفی شود و به دنبال آن پس‌فردا چهارشنبه 22 فروردین ماه شاهد معرفی گوشی Nubian Z18 Mini خواهیم بود.

درست یک روز پس از آن نسخه‌ جدیدی از گوشی هواوی پی 20 معرفی خواهد شد، در حالی که گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک نیز جمعه 24 فروردین ماه معرفی خواهد شد. سونی و میزو نیز دیگر کمپانی‌هایی هستند که انتظار می‌رود در این ماه میلادی از گوشی های جدید خود پرده برداری کنند. در حالی که شیائومی خودش را برای رونمایی از نخستین گوشی گیمینگ خود آماده می‌کند، امروز اولین تصاویر این گوشی در دنیای واقعی منتشر شد. شیائومی سرمایه گذاری عظیمی را بر روی گوشی مخصوص بازی Black Sharp خود انجام داده است و انتظارها نیز از این محصول زیاد است.

به نظر می‌رسد این تصویر واقعا مربوط به خود گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک است؛ گرچه خود شرکت شیائومی چنین موضوعی را تایید یا تکذیب نکرده است.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

شما می‌توانید لوگو بلک شارک را در قسمت بالای قاب پشتی گوشی در تصویر مشاهده کنید. همچنین دوربین دوگانه با پیکربندی افقی و یک فلاش ال ای دی در کنار آن‌ها نیز کمی پایین‌تر از لوگو به چشم می‌خورد. اما جذاب‌ترین بخش این تصویر، یک کیت بلوتوث بزرگ جداشدنی است که در واقع ما نمی‌دانیم چه کمکی به ارائه تجربه گیمینگ بهتر خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی گیمینگ شیائومی

براساس آنچه از شایعات به دست آمده است، گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک از یک نمایشگر تمام صفحه اولد با نسبت ابعاد 18:9 و اسکنر اثر انگشت جلویی برخوردار است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد که با 6/8 گیگابایت رم و حافظه 128/256 گیگابایت همرماه شده است. رابط کاربری این گوشی مبتنی بر اندروید 8 اوریو بوده و از تکنولوژی شارژ سریع QC3.0 نیز بهره می‌برد. اما متاسفانه قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است. تا چند روز دیگر می‌توانیم اطلاعات رسمی بلک شارک را در گجت نیوز مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این دیگه چه موجود عجیبیه
    شبیه بیسیمه