گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس

گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس با 6 گیگ رم و چهار دوربین عرضه می‌شود

قیمت و مشخصات فنی گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) به صورت کامل افشا شد. به علاوه، حالا ما اطلاعاتی از نمایشگر نسخه کوچکتر یعنی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) نیز داریم.

این روزها رقابت در حوزه موبایل سخت‌تر از هر زمان دیگری شده و کمپانی قدیمی و البته محبوب اچ تی سی، وضعیت چندان مطلوبی ندارد. با این حال، مدیران ناامید نشده و امسال قصد تولید و عرضه دو پرچمدار جدید دیگر را دارند. اگرچه تایوانی‌ها برنامه خاصی برای کنگره جهانی موبایل بارسلون نداشتند، اما طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار بسیاری از اطلاعات مربوط به پرچمداران آینده آنها بودیم. به تازگی نیز مشخصات کامل گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس از طریق یکی از منابع مورد اعتماد در اختیارمان قرار گرفته است.

اچ تی سی +U12 با صفحه نمایش 5.99 اینچی LCD و وضوح 1440×2960 تولید خواهد شد تا همانند محصولات سامسونگ، نسبت صفحه برابر 18.5:9 و دستگاه کمی کشیده‌تر باشد. تراشه اسنپدراگون 845 با پردازنده هشت هسته‌ای که این روزها قدرت‌بخش بسیاری از پرچمداران است، مغز پردازشگر دستگاه خواهد بود و خریداران می‌توانند اسمارت فون جدید اچ تی سی را با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3 هزار و 420 میلی‌آمپر ساعتی خریداری کنند. به علاوه، کاربران باید در انتظار اندروید 8.1 اوریو و قابلیت‌های متعددی همچون نسخه 2.0 سیستم تعامل اج سنس نیز باشند.

قیمت گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس

برای ثبت تصاویر، اچ تی سی در نهایت به استفاده از سیستم دوربین دوگانه روی قاب پشتی روی آورده و از دو سنسور 12 و 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. بخش جلویی نیز میزبان دوربین دوگانه با دو سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت، 799 یورو (984 دلار) قیمت در نظر گرفته شده برای این موبایل جدید است. هرچند، معمولا قیمت بازار اروپا و آمریکا متفاوت است و احتمالا یو 12 پلاس با قیمت 799 دلار در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس

همراه با این اطلاعات، یکی از منابع چینی با انتشار چندین تصویر از پنل ال سی دی گوشی اچ تی سی یو 12، طراحی و اندازه آن را مشخص کرده است.

اچ تی سی یو 12 از صفحه نمایشی 5.7 اینچی از نوع LCD بهره می‌برد و در آن خبری از بریدگی بالای صفحه نخواهد بود. در واقع طراحی این گوشی مشابه +HTC U11 است، با این تفاوت که حالا حاشیه‌ها در دو بخش بالایی و پایینی کمتر از قبل شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد دوربین سلفی دوگانه تنها مختص نسخه پلاس باشد.

در حال حاضر، صفحه مربوط به تصاویر پنل HTC U12 حذف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینم دروغ میگه توی تیزر تبلیغاتیشم واضح بود که نذاشت پخش شه

  2. اچ تی سی میخاد بازم سر و صدا کنه اخرین تلاششه

  3. خوش گلم هست بنظر خوب میاد