عکس جدید وان پلاس 6

عکس جدید وان پلاس 6 طراحی کامل قاب جلویی آن را نشان می‌دهد

عکس جدید وان پلاس 6 (OnePlus 6) منتشر شد. این تصویر، قاب جلویی گوشی را به طور کامل به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد طراحی نهایی پرچمدار جدید وان پلاس نیز به همین شکل است.

کارل پی مدیرعامل کمپانی وان پلاس انتهای ماه مارس میلادی نخستین عکس رسمی گوشی موبایل وان پلاس 6 را منتشر کرد. این تصویر نشانگر قسمت ناچ بالای صفحه نمایش بود. این درحالیست که شایعات ادعا می‌کردند گوشی جدید وان پلاس احتمالا نسخه‌ی کاملا مشابه اوپو R15 خواهد بود که چند روز پیش معرفی شد. امروز شاهد انتشار عکس جدید وان پلاس 6 بودیم که می‌تواند به طور کاملا تمام جزئیات قاب جلویی گوشی را به نمایش بگذارد. این تصویر همچنین دارای لوگو سایت DxO Mark، محبوب‌ترین پلتفرم بنچمارک‌گیری دوربین در جهان است.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بیشتر پنل جلویی توسط نمایشگر تصاحب شده است. حاشیه‌های کناری بسیار باریک هستند و تنها یک چانه در زیر قاب نمایان است که ضخیم‌تر از حاشیه‌های دیگر نقاط صفحه است. تکه‌ی بریده شده نمایشگر موسوم به «ناچ» از LED‌ نوتیفیکیشن، یک دوربین سلفی و اسپیکر رو گوشی میزبانی می‌کند. درست در زیر عکس جدید وان پلاس 6 عبارت «به زودی می‌بینمت» نوشته شده است که احتمالا می‌تواند به نزدیکی زمان معرفی از پرچمدار جدید وان پلاس اشاره داشته باشد.

عکس جدید وان پلاس 6

عکس جدید وان پلاس 6

رندر منتشر شده از این گوشی کاملا مشابه تصاویری است که پیشتر از وان پلاس 6 به انتشار رسیده بود. همه چیز دقیقا مشابه گذشته است تا حالا به طور 100 درصد این عکس را، محصول نهایی وان پلاس 6 بدانیم. کارل پی اخیرا ادعا کرده است که وان پلاس 6 متفاوت از اوپو آر 15 خواهد بود. با این حال عکسی که از قاب جلویی گوشی منتشر شده، یک نسخه‌ی مشابه با پرچمدار جدید اوپو را نشان می‌دهد. گوشی جدید وان پلاس درست همانند اوپو آر 15 از نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90 درصدی برخوردار خواهد بود. برای کاربرانی که علاقه‌ای به استفاده از یک نمایشگر ناچ ندارند نیز وان پلاس قابلیت پنهان کردن این بخش را توسط یک آپدیت نرم افزاری به ارمغان خواهد آورد.

قیمت

کمپانی چینی وان پلاس گفته است که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت. یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز این چیپ را همراهی می‌کنند.

انتظار می‌رود مدل 256 گیگابایتی وان پلاس 6 با قیمت 679 دلار، مدل مجهز به رم 6 + حافظه 64 گیگابایتی آن 523 دلار و مدل مجهز به رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی آن نیز با قیمت 570 روانه بازار شوند.

زمان معرفی

هر روزی که می‌گذرد، جزئیات و تیزرهای تبلیغاتی جدیدتری از پرچمدار جدید وان پلاس به انتشار می‌رسد. به همین خاطر ما دیگر باید قطعی بدانیم که انتهای ماه جاری میلادی (اردیبهشت ماه) شاهد رونمایی از وان پلاس 6 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمتش واقعا مناسبه

  2. حاشیه دار از پایین یکم