آزمایش دروغ‌سنج بر روی فضانورد پرافتخار باز آلدرین اطلاعات عجیبی را آشکار کرد!

تست دروغ ‌سنج فضانورد پرافتخار باز آلدرین اطلاعات عجیبی را در مورد یوفوها آشکار کرد!

آزمایش دروغ‌ سنجی در مورد مشاهده یوفوها که بر روی باز آلدرین (Buzz Aldrin)، دومین انسانی که بر روی ماه پا گذاشت، به همراه تعدادی از فضانوردان ناسا انجام شد، نتایج شگفت‌انگیزی را به همراه داشته است.

باز آلدرین (Buzz Aldrin) یکی از معروف‌ترین فضانوردان ناسا است که علاوه بر کسب افتخار به عنوان دومین انسانی که بر روی ماه پا گذاشت، به واسطه برخی اظهارات عجیب در مورد یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده هم شناخته می‌شود.

آلدرین در یک مصاحبه مربوط به سال 2005 گفت که در ماموریت آپولو 11 (Apollo 11)، اولین ماموریت ارسال فضانورد به ماه، او و همکارانش یک یوفو را در مسیر حرکت به قمر زمین دیدند! این فضانورد بعدها اظهار کرد که صحبت‌هایش به طور کامل مورداستفاده قرار نگرفته و این بخش از ادعای او به صورت جداگانه پخش شده است.

آزمایش دروغ‌سنج بر روی فضانورد پرافتخار باز آلدرین اطلاعات عجیبی را آشکار کرد!

باز آلدرین

با این وجود یکی از دانشمندان درگیر ماموریت به نام دیوید بیکر (David Baker) هم برخورد با یوفو در پروژه آپولو 11 را تایید کرده است. به علاوه، صحبت‌های جنجال‌برانگیز آلدرین درباره مسئله اشیا ناشناس پرنده در طول‌ها همیشه توجه زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری را متقاعد کرده است که این فضانورد افسانه‌ای بیشتر از آنچه که ادعا می‌کند، در مورد فرازمینی ها اطلاعات دارد.

صحبت‌های باز آلدرین در مورد یوفوها

در سال 2014 باز آلدرین در جریان یک پرسش و پاسخ در وب سایت ردیت، اطلاعات و توضیحات بیشتری از موضوع برخورد با یوفوها و ماموریت سال 1969 ارائه کرد؛ آلدرین مجددا گفت که در سفر آپولو 11 او و همسفرانش شی ناشناس پرنده‌ای را دیدند که نورانی بود و در کنار فضاپیمای آن‌ها حرکت می‌کرد.

آلدرین ادامه داد که با این اتفاق توضیح قانع‌کننده‌ای که به ذهن می‌رسد، بدون در نظر گرفتن ارتباط نور با فضاپیمایی از یک کشوری دیگر و یا سفینه موجودات فضایی، بازتاب نور بر روی پنل‌های فضاپیما و یا نورانی شدن راکت حمل‌کننده سفینه حامل فضانوردان بوده است.

او گفت که در جریان پرواز کاملا متقاعد شده بود که بازتاب نور این پدیده عجیب را به وجود آورده، اما از آنجایی که نمی‌دانست نور دقیقا از کدام پنل فضاپیما منعکس شده، عبارت جنجال‌برانگیز «ناشناس» در مورد شی نورانی موردنظر استفاده شد؛ فضانوردان پس از بازگشت به زمین مشخصا و با دقت مشاهدات خود را بیان کردند و آلدرین هم تصور می‌کرد که این اطلاعات در اختیار تمامی مخاطبان و علاقه‌مندان به موضوع سفر به ماه قرار گرفته است.

آزمایش دروغ‌سنج بر روی فضانورد پرافتخار باز آلدرین اطلاعات عجیبی را آشکار کرد!

فضانورد آلدرین بر روی ماه

این فضانورد اظهار کرد که تئوری‌های گوناگونی در مورد این اتفاق مطرح شد، اما هیچ‌کدام از اعضای پروژه نمی‌توانست به اطمینان کامل از پدیده رخ‌داده صحبت کند و توضیحی قانع‌کننده و منطقی ارائه دهد. با این وجود آلدرین گفت که پدیده به موجودات فضایی ارتباطی نداشته است.

تست دروغ‌ سنجی باز آلدرین

با این تفاسیر، به تازگی خبر انجام تست دروغ سنج بر روی باز آلدرین و تعدادی از فضانوردان ناسا و نتایج مثبت آزمایش‌ها منتشر شده که موضوع اتفاقات ماموریت آپولو 11 و بحث موجودات فضایی را بسیار داغ کرده است.

این تست بر روی فضانوردان دیگری ازجمله گوردون کوپر، ادگار میچل و آل وردن هم انجام شده و موسسه زیست شناسی بایوآکوستیک (BioAcoustic Biology) که مسئول انجام آزمایش بود، اعلام کرده که با آنالیز صدای این فضانوردان در هنگام اظهارنظر آن‌ها در مورد برخورد با یوفوها و مشاهده پدیده‌های ناشناخته بر روی ماه، می‌توان مطمئن بود که آن‌ها در زمان وقوع حادثه متقاعد شده بودند که با موجودات فضایی سر و کار دارند!

آزمایش دروغ‌سنج بر روی فضانورد پرافتخار باز آلدرین اطلاعات عجیبی را آشکار کرد!

تصویری دیگر از آلدرین بر روی ماه که به جولای 1969 مربوط می‌شود.

کارشناسان بایوآکوستیک در مصاحبه‌ای با روزنامه جنجالی دیلی استار (The Daily Star) که برای انتشار مطالب عجیب در مورد یوفوها معروف است، گفته‌اند که آنالیز صدای ضبط‌شده‌ی باز آلدرین و دیگر دانشمندان تایید می‌کند که آن‌ها به حضور موجودات فضایی در ماموریت‌های سفر به ماه باور داشته‌اند.

البته همانطور که اشاره شد،‌ آلدرین از زمان ماه‌نوردی‌اش تاکنون برخورد با موجودات فضایی در ماموریت‌ها را رد کرده است، اما بر اساس اطلاعات بایوآکوستیک، این فضانورد ادعا کرده که شیئی شبیه به حرف انگلیسی L در نزدیکی فضاپیمای آن‌ها در حال پرواز بوده است.

آزمایش دروغ‌سنج بر روی فضانورد پرافتخار باز آلدرین اطلاعات عجیبی را آشکار کرد!

تست دروغ‌ سنجی ادگار میچل، ششمین نفری که بر روی ماه راه رفت نتایج مشابهی داشته و بایوآکوستیک اعلام کرده که ادعای میچل مبنی بر مواجه با موجودات فضایی در سفرش به ماه هم راست بوده است.

البته داده‌های منتشرشده از طرف این موسسه بسیار بحث‌برانگیز هستند و اطلاعات علمی زیادی هم در مورد تکنیک مورداستفاده برای آنالیز صدای افراد ارائه نشده است؛ از طرف بایوآکوستیک اعلام شده که کار این موسسه برقراری ارتباط بین دانش کهن صدا درمانی و پروتکل‌های آینده‌نگرانه جنگ ستارگان است و این تکنیک‌ها برای درمان بیماری‌ها و مشکلاتی که پیش از این درمان‌ناپذیر بودند،‌ کاربرد دارند!

این ادعاهای عجیب و به تعبیری، دیوانه‌وار به تنهایی کافی هستند تا تایید نتایج ارائه‌شده را از طرف حجم قابل‌توجهی از دانشمندان و کارشناسان غیرممکن کنند و وب سایت معروف ساینس آلرت هم با قدرت تمام اطلاعات منتشرشده از طرف بایوآکوستیک را زیر سوال برده و اظهار کرده که تکنیک‌های استفاده‌شده توسط این موسسه بیش از همه به روش‌های شبه‌علم شبیه‌اند.

در انتها شما را به دیدن ویدیویی از اظهارنظر فضانوردان و کارشناسان در مورد برخورد با موجودات فضایی دعوت می‌کنیم:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. درود جایه نیل آمسترانگ خالیه روحش شاد و یادش گرامى!
    🙁

  2. آدم به همه چیز شک میکنه دیگه