گوشی بلک بری آتنا

گوشی بلک بری آتنا با کیبورد فیزیکی و دوربین دوگانه در راه است

تصاویر گوشی بلک بری آتنا (BlackBerry Athena) منتشر شد. این رندرها ضمن نشان دادن طراحی گوشی جدید بلک بری، روی آوردن سازندگان به دوربین دوگانه پشتی را هم تایید می‌کنند.

بعد از معرفی گوشی “KEYone” با کیبورد فیزیکی و قابلیت‌های نرم افزاری فراوان، بلک بری دو گوشی بعدی خود یعنی “Aurora” و “Motion” را بدون کیبورد عرضه کرد. انتشار چندین تصویر از گوشی های بلک بری گوست و گوست پرو با نمایشگر بدون حاشیه طی ماه‌های گذشته نیز سبب شد تا بسیاری از کاربران تصور کنند این کمپانی قدیمی قصد کنار گذاشتن کیبورد فیزیکی از محصولات خود را دارد. اما حالا یکی از منابع با انشار رندرهای گوشی بلک بری آتنا توجه همگان را به خود جلب کرده است.

این تلفن هوشمند به نمایشگر لمسی و کیبورد QWERTY تجهیز شده است و ما برای نخستین بار شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه روی قاب پشتی هستیم. هرچند، در این بخش نباید به دنبال اسکنر اثر انگشت باشید چرا که احتمالا این حسگر زیر کیبورد تجهیز می‌شود.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی، قیمت و یا زمان عرضه در دست نیست. با این وجود می‌توان گفت در آینده نزدیک، چندین موبایل جدید توسط این شرکت محبوب معرفی خواهد شد.

تصاویر گوشی بلک بری آتنا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگه کیبورد فیزیکی تموم شد تازه یادش افتاده

  2. طراحیش افتضاحه
    فقط به درد اونایی می خوره که علاقه ی خاصی به متفاوت یا خاص بودن دارند