گلکسی جی 7 دو

مشخصات فنی گلکسی جی 7 دو سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی گلکسی جی 7 دو سامسونگ (Samsung Galaxy J7 Duo) فاش شد. بر اساس این اطلاعات گوشی سامسونگ گلکسی J7 Duo در هفته‌های آتی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

بعد از رویت نام یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-J720F در گیک بنچ، آن را به گلکسی جی 8 2018 نسبت دادند، اما بعد از فاش شدن اطلاعات بیشتر مشخص شد این شماره مدل به یک گوشی با نام گلکسی جی 7 دو تعلق دارد. به تازگی اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی گلکسی جی 7 دو فاش شده که نشان می‌دهد با یک میان‌رده مجهز به نمایشگر سوپر AMOLED، دوربین دوگانه و اندروید 8 رو به رو هستیم.

 گلکسی جی 7 دو

مشخصات گلکسی جی 7 دو

وجود صفحه نمایش سوپر AMOLED دارای اندازه 5.5 اینچ و رزولوشن اچ‌دی نشان می‌دهد این یک نمایشگر مجهز به نسبت ابعاد تصویر عادی 16:9 است. در این میان‌رده شاهد به کار رفتن یک دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی خواهیم بود که با دوربین گوشی گلکسی سی 7 2017 یکسان است. تنها تفاوت آن کاهش گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی به f/1.9 محسوب می‌شود.

تراشه گلکسی جی 7 دو اگزینوس 7870 متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali T830 است. یکی از نقاط قوت این محصول داشتن اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض است. به این ترتیب گلکسی جی 7 دو به صورت پیش‌فرض همراه با نسخه 9 رابط کاربری اکسپرینس سامسونگ به دست مشتریان می‌رسد.

با توجه به میان‌رده بودن دستگاه و رزولوشن اچ‌دی نمایشگر آن، انتظار داریم دوام باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی گوشی قابل قبول باشد. برخلاف طراحی مدرن گوشی های هوشمند امروزی، باتری گلکسی جی 7 دو توسط کاربر قابل تعویض است، به این معنی که می‌توان در پشتی گوشی را باز کرد. این محصول در ماه جاری میلادی و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. عشق است سامسونگ. واقعا همیشه بهترین ها رو عرضه میکنه

  2. سالار فقط سامسونگ همه مدل هاش فوق‌العاده هستن!
    🙂