8 مورد از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان برای آیفون

8 مورد از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان برای آیفون

اگر به دنبال برنامه‌ای برای ویرایش تصاویر گوشی‌تان بدون پرداخت هزینه‌ای هستید، ما در این مقاله 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان برای آیفون را همراه با لینک دانلود آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

این درست است که آیفون شما تصاویر زیبایی را می‌گیرد، اما اگر از اپلیکیشن درستی استفاده کنید حتی می‌توانید تصاویر بهتری را نیز به ثبت رسانید. اغلب عکاسان ویرایش پس از تولید را به عنوان بخشی از کار خود قبول کرده‌اند، اما بسیاری از تصاویر گوشی های هوشمند ما این گام مهم را در خود جای نداده‌اند.

در حال حاضر هیچ کمبودی برای ویرایشگران عکس در آیفون وجود ندارد و گزینه‌های رایگان زیادی وجود دارد. به همین بهانه ما قصد داریم در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان برای آیفون و به طور کلی پلتفرم iOS بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان آیفون


Photos

بهترین برای: ویرایش سریع، عکس‌های JPEG و اشتراک گذاری

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

آیفون شما به صورت پیشفرض از یک ویرایشگر عکس عالی، در داخل اپلیکیشن Photos برخوردار است. این برنامه را اجرا کنید، یک عکس پیدا کرده و بر روی گزینه‌ی Edit کلیک کنید تا وارد صفحه ویرایشگر شوید.

در اینجا شما می‌توانید تصویرتان را کراپ کرده یا بچرخوانید، فیلترهای مختلف را اعمال کنید و طیف وسیعی از پارامترها را تنظیم کنید. سایه و روشن را کاهش دهید، نوردهی و کنتراست را تنظیم کنید و یا عکس رنگی‌تان را به یک تصویر سیاه و سفید تبدیل کنید.

گرچه در نظر داشته باشید اپلیکیشن Photos محدود است. هرچند شما می‌توانید فایل های RAW را با این برناه اجرا کنید،‌ اما برای استفاده در سایر برنامه‌ها باید از فرمت JPEG استفاده کنید. این بدان معناست که شما نمی‌توانید ویرایش خود را در Photos انجام داده و سپس فایل RAW خود را بدون آنکه کپی دیگری از آن وجود داشته باشد به برنامه دیگری صادر کنید.

Google Snapseed

بهترین برای: ویرایش همه جانبه RAW و JPEG

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

اپلیکیشن Snapseed گوگل یک ابزار قدرتمند ویرایش تصاویر برای هر دو پلتفرم آی او اس و اندروید است. در سال 2016 این اپلیکیشن با اضافه شدن پشتیبانی از ویرایش فایل های RAW به روز شد که می‌تواند آن را به بهترین اپلیکیشن رایگان ویرایش تصاویر در پلتفرم اپل تبدیل کند.

علاوه بر چندین فیلتر مختلف،‌ این برنامه ابزارهای ویرایشی مختلفی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. آن‌ها از ابزارهای پیش و پا افتاده گرفته تا ابزارهای حرفه‌ای همچون جابجایی پرسپکتیو، انتخاب بر اساس رنگ،‌ حالت HDR و فیلترهای جذاب سیاه و سفید را تشکیل می‌دهند.

کنترل این اپلیکیشن نیز بسیار جذاب است. تنها کافیست قدرت پارامتر مورد نظر را به سمت چپ یا راست بکشید و یا آن را بالا و پایین کنید.

Aviary Photo Editor

بهترین برای: ویرایش بدون دخالت دست، افکت‌ها، فیلترهای عاشقانه

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

اگر به دنبال اپلیکیشنی می‌گردید که دست به سینه بنشینید و تنها نظاره گر مراحل پردازش باشید، و یا ویرایش کامل را به خود برنامه بسپاریدف Aviary همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. این برنامه به صدها ویرایش دهنده‌‌های لحظه‌ای برای برخی از صحنه‌های مشخص نظیر عکاسی در شب و یا عکاسی از خوراکی نیز تجهیز شده است.

اگر قصد دارید از فیلترهای متنوع این برنامه بهره‌مند شوید، باید حتما با حساب کاربری Adobe ID خود وارد آن شوید. اغلب ابزارهای ویرایش تصویر که شما انتظارش را دارید نظیر تنظیم سایه و روشن و تصحیح وایت بالانس را می‌توان در Aviary یافت. در اینجا قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارد که معمولا در برنامه‌های اینچنینی سخت‌تر پیدا می‌شوند. به طور مثال می‌توان به حالت اضافه کردن نوشته به پایین یا بالای عکس‌ها اشاره کرد که برای اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر همانند یک چاقو تیز سوییسی است.

سی

Instagram

بهترین برای: کاربران اینستاگرام، عاشقان فیلترها

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

به منظور استفاده از این اپلیکیشن شما باید یک حساب اینستاگرام ساخته باشید،‌اما نیازی نیست حتما پستی منتشر کنید. اگر می‌خواهید تنها از این شبکه‌ی اجتماعی به عنوان یک اپلیکیشن ویرایشگر تصاویر استفاده کرده و از فیلترهای از پیش تنظیم شده‌ی محبوب آن استفاده کنید نیز دست شما باز است.

ابتدا تصویر را به اپلیکیشن منتقل کرده و در مرحله‌ای که می‌خواهید کلید Share را بفشارید تا در صفحه اینستاگرام شما پست شود، حالت Airplane Mode را بر روی آیفون خود فعال کنید. این کار باعث می‌شود تصویر مورد نظر شما در فایل Camera Roll ذخیره شود.

ابزارهای اینستاگرام بسیار مناسب و مفید هستند. از آنجایی که این برنامه به خاطر فیلترهایی که دارد نیز محبوب شد، پس یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بخش ویرایشگر عکس آن نیز همین قضیه خواهد بود.

Adobe Photoshop Fix

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

بهترین برای: ابزارهای ویرایشی برگزیده و رفع سریع عکس‌ها

ادوبی در پلتفرم iOS تا حد زیادی وابسته به فضای ابری Creative Cloud است و هیچ نسخه‌ی معمولی همچون فتوشاپ برای آن وجود ندارد. گرچه اپلیکیشن Lightroom دارای مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایشی خوب است، اما اگر می‌خواهید به معنای کامل از تمامی آن‌ها استفاده کنید باید یک اشتراک Creative Cloud را تهیه کنید.

در آن سمت Photoshop Fix نیز به معنای واقعی یک ویرایشگر قدرتمند نیست، اما می‌تواند برخی از وظایف منتخب را انجام دهد. قابلیت‌هایی از تنظیم عمق میدان مصنوعی گرفته تا ابزار گداختن همگی می‌توانند در ویرایش تصاویرتان به شما کمک کنند.

0

Prisma

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

بهترین برای: اعمال تحولات عجیب و غریب و فوق‌العاده در عکس

پریسما بر خلاف دیگر اپلیکیشن های موجود در لیست بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان عملکرد متفاوتی را ارائه می‌کند. زمانی که شما یک تصویر را در پریسما بارگذاری می‌کند، آن تصویر به سرور برنامه منتقل شده و آن‌ها را به استایل و فیلتری که شما انتخاب می‌کنید در می‌آورد. این استایل‌ها حتی برگرفته از آثار هنرمندان بزرگی نظیر پیکاسو نیز هستند.

شما می‌توانید قدرت فیلتر اعمالی را تنظیم کنید تا تصویری ترکیبی از آنچه تهیه کرده‌اید همراه یک فیلتر جذاب بسازید. برخی از فیلترهای این برنامه به قدری طبیعی و جذاب هستند که گویی در استودیوهای حرفه‌ای ورایش تصاویر آن‌ها را طراحی کرده‌اند.

Lens Distortions

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

بهترین برای: اعمال افکت‌های آب و هوای مصنوعی و لنزهای قدیمی

این اپلیکیشن می‌تواند همه چیز را اعم از ظاهر شیشه‌ای، اثرات آب و روشنایی شبیه سازی کند. آن همچنین از ابزارهای ابتدایی ویرایش تصویر برخوردار بوده و حتی می‌توانید همانند حرفه‌ای‌ها از لایه‌ها برای ویرایش هرچه بهتر استفاده کنید.

علاوه بر اعوجاج لنز نظیر تاری، این برنامه همچنین شامل توپ بوکه، مه، بارش باران، برف و اثرات درخشان نیز می‌شود. البته برای استفاده از تمامی افکت‌ها و فیلترهای این برنامه شما باید ماهیانه 1 دلار بپردازید.

VSCO

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

بهترین برای: ثبت و ویرایش تصاویر RAW، فیلترگذاری

اگر به دنبال یک رابط کاربری مینیمالیستی و جذاب می‌گردید، VSCO می‌تواند یکی از بهترین آن‌ها باشد. این برنامه سال‌هاست که با شعار ارائه ابزارهای ویرایشی بهتر و رویکرد ساده‌تر در ویرایش تصاویر به فعالیت می‌پردازد.

VSCO همچنین تنها گزینه‌ی لیست بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس رایگان است که قادر به ضبط فایل RAW خواهد بود. فیلترهای مختلف نیز توسط این برنامه ارائه می‌شوند که برای به دست آوردن آن‌ها باید سالیانه 20 دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه میشه برای اندروید هم معرفی کنید