گلکسی اس 9 پلاس

آزمایش مقاومت گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 10 در برابر آب (گجت تی وی)

سامسونگ و اپل می‌گویند گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) و آیفون 10 (Apple iPhone X) در برابر آب مقاوم هستند. در ویدیوی اختصاصی گجت نیوز قصد بررسی این موضوع را داشته و می‌خواهیم مقاومت آنها در برابر آب را بسنجیم.

طی سال‌های گذشته، بسیاری از پرچمداران با توانایی مقاومت در برابر آب در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. پرچمداران سری گلکسی S و Note سامسونگ از جمله این محصولات هستند و کره‌ای‌ها می‌گویند نسل جدید خانواده گلکسی S9 به لطف استاندارد IP68، به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری (5 فوتی) آب دوام می‌آورد. در سوی دیگر، اپل ادعا می‌کند آیفون ایکس با داشتن استاندارد IP67 می‌تواند برای 30 دقیقه اما عمق کمتر 1 متر (3.3 فوت) در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

اگرچه برخی تصور می‌کنند این ادعا تنها جنبه تبلیغاتی داشته و بعضا تبلیغات سازندگان اغراق‌آمیز است، ولی امروز در ویدیویی اختصاصی قصد بررسی مقاومت این پرچمداران خوش‌ساخت و البته گران‌قیمت در برابر نفوذ آب را داریم.

مرحله اول تست در شرایط آزمایشگاهی انجام می‌شود. سپس دردانه‌های سامسونگ و اپل در شرایط طبیعی و محیط رودخانه مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا ببینیم در عمل، این موبایل ها می‌توانند سازندگان را سربلند کنند یا نه. قطعا نتیجه این آزمایش برای کاربران کنجکاو، جذاب خواهد بود.

مقاومت گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 10 در برابر آب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. درود به سلطان گوشى ها سامسونگ همیشه قهرمان.
    🙂

  2. مثل همیشه آیفین سوسکه
    فقط و فقط سامسونگ

  3. اصلا ایفون بره بمیره داغون شد رفت

  4. له شد ایفون دیگه روداری نکیند

  5. به آیفون میومد قوی تر از این حرفا باشه