سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 ؛ یک گام تا رونمایی

سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 ؛ یک گام تا رونمایی

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 6 (Galaxy J6) و گلکسی جی 4 (Galaxy J4) گوشی های اقتصادی سامسونگ هستند که به زودی معرفی و عرضه می‌شوند. در ادامه، به بررسی برخی مشخصات فنی و امکانات موبایل های جدید سامسونگ می‌پردازیم.

کمپانی کره‌ای سامسونگ پس از عرضه موفق گوشی های گلکسی جی 5 (Galaxy J5) و گلکسی جی 7 (Galaxy J7) در سال‌های اخیر، قصد دارد تولید اسمارت فون های اقتصادی و نسبتا ارزان خود را گسترش دهد. در همین راستا، به تازگی گواهی‌نامه Wi-Fi Alliance برای دو موبایل سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 صادر شده که نشان از عرضه این محصولات در آینده‌ای نزدیک دارد.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4

انتظار می‌رود هر دو اسمارت فون به سیستم عامل اندروید 8 اوریو مجهز شوند. از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4، می‌توان به نوع پردازنده و مقدار حافظه رم آنها اشاره داشت. گفته شده گوشی گلکسی J4 به پردازنده 4 هسته‌ای اگزینوس 7570، کلاک‌شده در سرعت 1.4 گیگاهرتز مجهز می‌شود اما در سوی دیگر، گلکسی J6 را با چیپست اگزینوس 7870 خواهیم دید؛ پردازنده‌ای که در هر دو سری گلکسی J و گلکسی A مورد استفاده قرار گرفته است.

هر دو موبایل جدید سامسونگ از 2 گیگابایت رم بهره خواهند برد که کمتر از حد انتظار است. اما به نظر می‌رسد تصمیم سامسونگ به این دلیل گرفته شده که گوشی های جدیدش تفاوت‌هایی با گلکسی J5 و گلکسی J7 داشته باشند.

هنوز خبری از زمان معرفی و عرضه گوشی های جدید سری J سامسونگ منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد تابستان 97 شاهد حضور این محصولات در پشت ویترین فروشگاه‌ها خواهیم بود.