معرفی لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک و گوشی آنر 10

معرفی لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک و گوشی آنر 10 در هفته آینده

لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک (Huawei Honor MagicBook) نخستین لپ تاپ برند آنر زیرمجموعه هواوی خواهد بود که هفته‌ی آینده همراه گوشی هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) معرفی می‌شود. در ادامه پوسترهای تبلیغاتی و جدیدترین اخبار مربوط به این لپ تاپ را مشاهده کنید.

30 فروردین ماه، کمپانی هواوی از دو محصول زیرمجموعه آنر خود پرده برداری کرد. یکی از آن‌ها، گوشی هوشمند هواوی آنر 10 است و دیگری نخستین لپ تاپ سری آنر، با نام هواوی آنر مجیک بوک خواهد بود. روز گذشته کمپانی هواوی رسما تایید کرد که این دو محصول را طی همان رویداد خبری 30 فروردین ماه معرفی خواهد کرد.

هواوی آنر مجیک بوک

پیشتر شنیده بودیم که این خبر ممکن است، دروغ آوریل باشد، اما ظاهرا آنر تا چند روز آینده از لپ تاپ خود پرده برداری خواهد کرد. هواوی آنر مجیک بوک از طراحی با فریم بسیار باریک بهره‌مند است تا بتواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار شما قرار دهد. حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر که در این محصول می‌بینیم، دقیقا همان چیزیست که هر لپ تاپ مدرنی برای فروش بهتر به آن نیازمند است. هرچند متاسفانه ما هیچ اطلاعات دقیقی از سخت افزار و وضوح نمایشگر این نوت بوک در دست نداریم.

معرفی لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک و گوشی آنر 10

هرچند هواوی آنر مجیک بوک نخستین لپ تاپ برند آنر زیرمجموعه هواوی است، اما این نخستین لپ تاپ خود شرکت هواوی نیست. غول چینی به تازگی از یک لپ تاپ جدید با نام هواوی میت بوک ایکس پرو مجهز به پردازنده های نسل جدید Core i5 و i7 اینتل همراه 8/16 گیگابایت رم LPDDR3، حافظه داخلی 256/512 اس اس دی NVMe PCIe و کارت گرافیک 2 گیگابایتی GDDR5 انویدیا MX150 است. فروش رسمی این لپ تاپ نیز از همین امروز در چین آغاز خواهد شد. تمامی این‌ها نشان می‌دهد که احتمالا هواوی آنر مجیک بوک نیز استراتژی دیگر لپ تاپ هواوی را دنبال خواهد کرد و با امکاناتی نسبتا خوب، قیمت ارائه شده‌ی مقرون به صرفه‌ای را به کاربر ارائه می‌کند.

هواوی آنر 10

اما در کنار این لپ تاپ، هواوی از گوشی پرچمدار برند آنر خود با نام Honor 10‌ پرده می‌گشاید. این محصول از تراشه کایرین 970 قدرت می‌گیرد که با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه خواهد بود. یک ماژول دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی گوشی هم یکی از مهم‌ترین المان‌های آنر 10 است، زیرا آن بر روی قابلیت‌های عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز شده است و می‌تواند تجربیات جدیدی را در اختیار شما قرار دهد.

یک نمایشگر 5.8 اینچی FullView با وضوح 2160x1080p و نسبت 18:9 نیز بر روی قاب جلویی هواوی آنر 10 نقش بسته است. گفته می‌شود این گوشی همانند ویوو ایکس 20 UD و ایکس 21 UD از تکنولوژی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند خواهد بود، اما نکته جالب اینجاست که قیمت محصولات مذکور با هواوی آنر 10 به مراتب بالاتر است و شما با هزینه‌ای کمتر می‌توانید از این تکنولوژی بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه حتی با این وضع دلار پولمون به هواوی هم نمیرسه