هواوی Honor 10

هواوی Honor 10 به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز می‌شود

هواوی Honor 10 تا چند روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می‌شود. بر اساس اخبار جدید، احتمالا گوشی هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز خواهد شد.

هواوی آنر 10 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت از برند زیر شاخه آن، سی‌ام فروردین ماه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. برخلاف بیشتر پرچمداران هواوی، تا امروز اطلاعات کمی درباره این گوشی به دست آمده است، اما با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، دامنه شایعات پیرامون آن گسترش پیدا می‌کند.

در نخستین عکس رسمی آنر 10 که به تازگی فاش شده است، خبری از اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی نیست. از طرفی دیگر می‌دانیم هواوی Honor 10 یک گوشی دارای طراحی بدون حاشیه در بهترین شکل ممکن محسوب می‌شود، به این معنی که کمترین میزان حاشیه در آن به کار رفته است. پس خبری از دکمه فیزیکی هوم نخواهد بود.

امروز حتی دستگاه‌های میان‌رده نیز به این سد امنیتی مجهز می‌شوند و هواوی به عنوان شرکتی که در گسترش استفاده از اسکنر اثر انگشت در گوشی های هوشمند نقش مهمی داشته است، هرگز قرار دادن آن بر روی پرچمداران خود را فراموش نمی‌کند. پس طبق این نتیجه‌گیری و با در نظر گرفتن عکس جدید منتشر شده و منتسب به هواوی Honor 10 ، این گوشی به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز خواهد شد.

تصویر جدید هواوی Honor 10

 

هواوی Honor 10

هواوی همراه با معرفی گوشی میت RS، برای نخستین مرتبه از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش استفاده کرد. البته این گوشی دارای دو اسکنر بوده و در پنل پشتی نیز شاهد وجود یک سد امنیتی هستیم. با توجه به تجربه پیشین، این شرکت مسیر راحتی برای پیاده‌سازی اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر در هواوی آنر 10 خواهد داشت. تصویر تازه منتشر شده باز هم به حاشیه‌های حداقلی اطراف نمایشگر دستگاه اشاره می‌کند.

هواوی آنر 10 همانند میت 10 و پی 20 از تراشه دارای واحد هوش مصنوعی کایرین 970 قدرت گرفته و در کنار 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. نمایشگر آن 5.8 اینچی بوده و یک بریدگی در بالاترین بخش صفحه نمایش وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حسگر اثر انگشت توی ضفحه امید وارم نقصی توی هواوی بجا نذاره

  2. اول از همه سامسونگ گفت همچین ایده ایرو صد تا برند زدنش هنوز سامسونگ نزده