برند Red Magic Gaming

نوبیا برند Red Magic Gaming را برای جذب بازی‌خورها معرفی کرد

نوبیا که زیر نظر کمپانی زد تی ای فعالیت دارد، برند Red Magic Gaming را معرفی کرد. محصولات این شرکت با ویژگی‌های مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌ها توسعه پیدا خواهد کرد.

ظاهرا معرفی برندها و تلفن های هوشمند مخصوص بازی در آینده به یک گرایش میان سازندگان مختلف تبدیل خواهد شد. فردا بلک شارک به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی از اسمارت فون گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد و حالا نیز “Nubia“، تمایل خود به حضور در این حوزه و محصولات آن را نشان داده است.

محصولاتی که تحت عنوان این زیربرند جدید عرضه خواهند شد، علامت “Red Magic” را به همراه خواهند داشت و همانند بلک شارک، دستگاه‌های شرکت “Red Magic” با قابلیت‌های مخصوص بازی و مشخصات فنی بالا به فروش می‌رسند. سازندگان می‌گویند محصولات این شرکت، تجربه‌ای کامل از بازی‌ها را برای توده مردم فراهم می‌کنند.

برند Red Magic Gaming

در ادامه، مدیران اعلام کردند که تمام مشخصات فنی ممکن را پیش از آغاز پروسه تولید، برای محصولات خود در نظر گرفته و بررسی خواهند کرد. ماحصل این کار، ارائه محصولی مناسب برای تمامی بازی‌خورها، از افراد مبتدی تا گیمرهای حرفه‌ای خواهد بود.

احتمال معرفی محصول جدید برند Red Magic Gaming در آینده نزدیک

این تمام موضوع نیست و مدیران، لوگوی “Red Magic” که در تصویر بالایی می‌توانیم ببینیم را به عنوان «نگاه اجمالی از چیزی واقعی» تشریح کرده‌اند. منظور از این عبارت هرچیز که باشد، می‌توان گفت در آینده بسیار نزدیک شاهد معرفی محصولی جدید از سوی چینی‌ها خواهیم بود.

شاید آغازگر این راه و معرفی گوشی های هوشمند گیمینگ را بتوان کمپانی ریزر در نظر گرفت. بعد از عرضه دستگاهی قدرتمند با نمایشگر 120 هرتز، به نظر می‌رسد حالا شرکت‌های دیگر نیز وارد این حوزه خواهند شد.

از طرفی، برخی معتقدند که چنین دستگاه‌هایی را نمی‌توان دنیایی مجزا برای موبایل های گیمینگ در نظر گرفت. هم‌چنان بازی‌های بسیار زیادی در فروشگاه‌های اپلیکیشن وجود دارد که برای داشتن شانس پیروزی بیشتر در آنها باید پول پرداخت کرد و فاصله آنها با چیزی که روی کنسول‌ها دیده‌ایم بسیار زیاد است. با این وجود، اگر توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای نیز به این حوزه ورود کنند، شاید این تلاش نتیجه بهتری داشته باشد. نسخه موبایلی بازی محبوب “PUBG” می‌تواند مثال خوبی برای کاوش در دنیای بازی‌های گیمینگ موبایل ها باشد.

برند Red Magic Gaming

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، صحبت مدیران می‌تواند ما را نسبت به معرفی یک موبایل گیمینگ جدید در آینده نزدیک امیدوار کند. به همین جهت، انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد برند Red Magic Gaming باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*