دوچرخه های برقی لامبورگینی

دوچرخه های برقی لامبورگینی با همکاری یک شرکت ایتالیایی معرفی شدند

دوچرخه های برقی لامبورگینی با همکاری شرکت ایتال تکنولوژی در موزه این شرکت معرفی شدند. این دوچرخه ها در دو مدل کوهستانی و خیابانی طراحی شده و از مشخصات بالارده برخوردارند.

یکی از جذاب‌ترین همکاری‌های دنیای دوچرخه ها، آغاز همکاری شرکت لامبورگینی با یک کمپانی دوچرخه سواری، به منظور ساخت دوچرخه های حرفه ای مسابقه ای بود. نکته جالب اینجاست که این دوچرخه توسط شرکت کویر موتور وارد بازار کشورمان نیز شده است. حالا این کمپانی خودروساز با یک شرکت فعال در حوزه فناوری ایتالیایی همکاری‌های تازه‌ای را برای ورود به تجارت دوچرخه های برقی آغاز کرده است.

به تازگی در موزه‌ی لامبورگینی واقع در سانتاگاتا بولونیزه اعلام شده است که این کمپانی قصد دارد با همکاری کمپانی ایتال تکنولوژی (Italtechnology) در حال کار بر روی دو دوچرخه برقی، یکی برای دوچرخه سواری کوهستان و دیگری از نوع جاده‌ای است. در تصاویر منتشر شده از این دوچرخه، تنها مدل کوهستانی آن را می‌توانید مشاهده کنید.

دوچرخه های برقی لامبورگینی

ما همچنان منتظر شنیدن مشخصات فنی مربوط به دوچرخه های برقی لامبورگینی و ایتال تکنولوژی هستیم، گرچه واضح است که مدل کوهستانی آن برای مشتریانی طراحی شده است که می‌خواهند عملکرد بی انتهایی را در جاده تجربه کرده و با دوچرخه ی خود بتوانند با نهایت سرعت در مسیر حرکت کنند.

زمان عرضه دوچرخه های برقی لامبورگینی

هر دو مدل دوچرخه های برقی لامبورگینی در خود کشور ایتالیا طراحی و ساخته خواهند شد. به گفته‌ی خود کمپانی لامبورگینی این محصولات نتیجه‌ی 5 سال تحقیق و یاری از 4 پتنت بین المللی است. از ماه آینده این دو دوچرخه به صورت آنلاین و توسط برخی از خرده فروشان انتخاب شده در سراسر جهان به فروش خواهند رسید. مشتریان می‌توانند با نصب اپلیکیشن Ad Personam Program،‌ این دوچرخه‌ها را با رنگ دلخواه خود سفارش داده و درب منزل دریافت کنند. آیا همانند دوچرحه های معمولی این شرکت، شاهد عرضه این دوچرخه های برقی لامبورگینی نیز در کشورمان خواهیم بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا دل ام میخواد دوچرخه اش رو سوار بشم و ببینم چه تفاوتی داره

  2. فرض کن لامبورگینی دوچرخه بسازه
    چه شود
    ماشین هاش که عالی اند

  3. معمولا لامبورگینی ماشین هاشو خوشگل میسازه
    ولی این دوچرخه نسبت به بقیه یکم زشت تره

  4. لامبروگینی دوچرخه سساخته یا خدا حتما نیرو هم داره