آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت

آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت منتشر شد

آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت به تازگی منتشر شده است. اما این به‌روزرسانی نرم افزاری گوشی هواوی میت 10 لایت چه ویژگی‌هایی دل داشته و چه قابلیت‌هایی را به گوشی اضافه می‌کند؟

اگرچه هواوی طی ماه‌های گذشته میان‌رده‌های زیادی معرفی کرده است، اما می‌توان هواوی میت 10 لایت را قدرتمندترین و بهترین میان‌رده این شرکت در حال حاضر دانست. به همین دلیل انتظار داریم تا ماه‌ها شاهد پشتیبانی همه جانبه شرکت سازنده از این گوشی و انتشار مداوم به‌روزرسانی برای آن باشیم.

انتشار آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت

به تازگی کاربران این میان‌رده یک نوتیفیکیشن مبنی بر وجود یک آپدیت جدید برای هواوی میت 10 لایت دریافت کرده‌اند. این نوتیفیکیشن ابتدا توسط کاربران کشور ایتالیا دریافت شد و از در دسترس بودن یک آپدیت 451 مگابایتی خبر داد. با توجه به حجم آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت می‌توان انتظار داشت بعد از دریافت آن، حتی در صورت عدم اضافه شدن ویژگی‌های جدید، بهبودهای زیادی در نحوه عملکرد گوشی رویت خواهد شد.

آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت

پیش از همه باید به پچ امنیتی ماه آوریل اشاره کنیم که در این به‌روزرسانی OTA گنجانده شده است. گوگل هر ماه پچ‌های امنیتی را برای سیستم عامل موبایل خود منتشر می‌کند و تا امروز، پچ امنیتی ماه آوریل 2018 جدیدترین بسته به شمار می‌رود. بعد از آن باید به بهبودهای سیستمی صورت گرفته اشاره کرد که با افزایش پایداری گوشی، تاثیر زیادی بر روی نحوه عملکرد آن می‌گذارند.

شماره بیلد آپدیت جدید هواوی میت 10 لایت برابر RNE-L21C432B134 بوده و انتظار داریم طی روزهای آینده، کاربران سراسر دنیا آن را دریافت کنند. اگر هنوز نوتیفیکیشن در دسترس بودن این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، کمی بیشتر منتظر بمانید. سپس به بخش آپدیت در تنظیمات رفته و وضعیت را به صورت دستی بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام ایاهواوی پی ۱۰لایت نسخه اندویدجدیدمنتشرنمیکند

  2. اندرود ٩برای هواوی میت 10لایت میاد یا نه

  3. باسلام ارادت دلیل به روزرسانی نشدن اندروید ۸برای میت ۱۰لایت چیه؟؟؟

  4. باید دستی اقدام کنیم ممنون از خبر

  5. واسه من نیومده هنوز

  6. هواوی روزی دوتا ابدیت میده مسخره