سامسونگ

سامسونگ هم به جمع استفاده‌کنندگان فناوری بلاک چین می‌پیوندد

سامسونگ قصد دارد با استفاده از فناوری بلاک چین که بیشتر برای ارزهای رمزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زمان انجام کارهای مرتبط با سیستم حمل و نقل خود را کاهش دهد. اما این فناوری تا چه اندازه سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود؟

بلاک چین، هزینه‌های عرضه محصولات سامسونگ را تا 20 درصد کاهش می‌دهد

به نظر می‌رسد سامسونگ از یک سیستم مبتنی بر بلاک چین برای ردیابی و نظارت بر عرضه محصولات خود در بازار استفاده خواهد کرد. مطابق با گزارش بلومبرگ، رییس بلاک چین این شرکت یعنی سونگ کوانگ وو (Song Kwang-woo) می‌گوید این کار می‌تواند هزینه‌های حمل و نقل را تا 20 درصد کاهش دهد.

بلاک چین فناوری مورد استفاده برای ارزهای رمزی است، ولی از این سیستم می‌توان در زمینه‌های بسیار مختلف دیگر استفاده کرد. در سیستم حمل و نقل و عرضه، متد بلاک چین برای ضبط، تایید و اشتراک‌گذاری معاملات می‌تواند زمان انجام کاغذبازی‌های تجاری و برنامه‌ریزی با مقامات بندرگاه‌ها را کاهش دهد. روی آوردن به این سیستم برای مصرف‌کنندگان نیز بسیار مفید خواهد بود چرا که بلاک چین، سبب کاهش فاصله زمانی بین عرضه یک محصول تا رسیدن آن به فروشگاه‌ها یا منزل خریداران می‌شود. به علاوه، کمبود موجودی‌ها در این سیستم نیز کمتر از قبل خواهد شد.

فعلا برنامه‌های زمانی کره‌ای‌ها برای استفاده از این فناوری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال، روی آوردن کمپانی بزرگی همچون سامسونگ به بلاک چین بسیار جذاب بوده و در صورت محقق شدن آن، باید دید که آیا سایر کمپانی‌های بزرگ نیز از آن استفاده خواهند کرد یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. افرین به سامسونگ همین فرمونو باید بره

  2. تلگرام اخر پیوست یا نه با فناوری بلاک چین؟؟