عکس های جدید شیائومی می 6 ایکس

عکس های جدید شیائومی می 6 ایکس در پنج رنگ مختلف منتشر شد

عکس های جدیدی از گوشی شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) یا همان شیائومی Mi A2 منتشر شده که این گوشی را در 5 رنگ مختلف به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید طراحی کامل گوشی میان رده شیائومی را در این عکس‌ها ببینید.

سال گذشته گوشی شیائومی می 5 ایکس که در چین عرضه شد، دارای چهار رنگ مخلف مشکی، طلایی، رزگلد و قرمز بود. این کمپانی تایید کرده است که نسل جدید این گوشی، شیائومی می 6 ایکس را پنجم اردیبهشت ماه در چین معرفی خواهد کرد. خود شرکت شیائومی یک پست در شبکه اجتماعی ویبو به انتشار رسانده که در آن عکس های جدید شیائومی می 6 ایکس را می‌توانید با رنگ‌هایی متفاوت مشاهده کنید.

همانطور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، شیائومی Mi 6 ایکس در رنگ‌های گیلاسی، قرمز، طلایی، آبی و مشکی طراحی خواهد شد. با نگاهی به این گوشی می‌توان حدس زد که جنس بدنه‌ی آن فلزی است. خطوط آنتن آن نیز در انتهای قسمت بالایی و پایینی قاب پشی است. یک ماژول دوربین دوگانه همراه با اسکنر اثر انگشت نیز بر روی این قاب نقش بسته است، در حالی که قاب جلویی از یک نمایشگر تمام صفحه میزبانی می‌کند.

عکس های جدید شیائومی می 6 ایکس

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که شیائومی می 6 ایکس به یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح +Full HD مجهز خواهد بود. این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد که احتمالا در فرکانس 2 گیگاهرتزی به فعالیت می‌پردازد. رابط کاربری گوشی جدید شیائومی نیز مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو بوده و از یک باتری 2910 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

شیائومی می 6 ایکس همچنین در بازارهای مختلف با یک رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی، رم 6 + حافظه 64 گیگابایی و رم 6 + حافظه 128 گیگابایی عرضه خواهد شد. برای عکاسی، دوربین دوگانه‌ای با پیکربندی 12 مگاپیکسلی Sony IMX486 و 20 مگاپیکسلی Sony IMX376 بر روی قاب پشتی نقش بسته است. همچنین انتظار می‌رود قیمت این گوشی میان رده 238 دلار باشد. البته این گوشی با نام شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) در سراسر جهان، خارج از بازار چین شناخته می‌شود.