گوشی های سری پی 20 هواوی

گوشی های سری پی 20 هواوی در ظرف ده ثانیه به فروش رسیدند!

گوشی های سری پی 20 هواوی (Huawei P20) طی یک “flash sale” در چین، ظرف تنها ده ثانیه، درآمدی 15 میلیون دلاری را برای هواوی به ارمغان آوردند!

برنامه هواوی برای عرضه محصولات در بازارهای بیشتر، زمانی که مدیران با فشارهای دولت آمریکا موفق به امضای قرارداد با اپراتور بزرگ “AT&T” نشدند، تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال، محصولات خانواده P20 در بازار سایر کشورها مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند.

در خلال معرفی این گوشی ها، مدیر ارشد اجرایی هواوی گفت امیدوار است 15 تا 20 میلیون دستگاه از این پرچمداران تنها در سال 2018 به فروش رسد و مطابق با آمارهای رسمی، به نظر می‌رسد سازندگان شروع خوبی در این زمینه داشته‌اند.

پنجشنبه گذشته، گوشی های سری پی 20 هواوی طی یک “flash sale” در دسترس کاربران چینی قرار گرفتند و طبق آمارهای رسمی که حالا در اختیار منابع مختلف قرار گرفته، هواوی موفق شده است در عرض 10 ثانیه، مجموعه‌ای از دو گوشی P20 و P20 Pro را به ارزش 100 میلیون یوان (15 میلیون دلار) به فروش برساند.

گوشی های سری پی 20 هواوی

آینده‌ای امیدوارکننده در انتظار گوشی های سری پی 20 هواوی

این گزارش‌ها با کمی اغراق برای تبلیغات همراه شده‌اند، ولی اگر اعداد اعلام شده صحت داشته باشند، می‌توان آینده‌ای امیدوارکننده را برای هواوی، خصوصا گوشی پی 20 پرو با طراحی و دوربین سه گانه منحصر به فرد آن پیش‌بینی کرد. اگر این موفقیت در سایر بازارهای اصلی همچون اروپا نیز تکرار شود، آن‌گاه باید در انتظار افزایش قابل توجه درآمد هواوی در مقایسه با سال گذشته باشیم.

گوشی های سری پی 20 هواوی ، 27 مارس با هیاهیوی بسیار زیاد در پاریس معرفی شدند. این تلفن های هوشمند ضمن بهره‌گیری از طراحی ناچ، با حاشیه‌های بسیار کم و بدنه باریک توسعه پیدا کرده‌اند و نسخه بزرگ‌تر آنها برای نخستین بار به دوربین سه گانه مجهز شده است.

هواوی پی 20 در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 602 و 682 دلار به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان به خرید هواوی پی 20 پرو نیز برای دو نسخه مختلف این گوشی با 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب باید 793 و 873 دلار پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باریکلا چقدر طرفدار دارهه