ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A با قیمت 399 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A به صورت رسمی معرفی شد. کاسیو با کاهش قیمت در مقایسه با نسل قبلی، به دنبال جلب توجه خریداران است.

سال گذشته، کاسیو از یک ستاره جدید در محصولات سری Pro Trek با نام WSD-F20 پرده برداشت. این ساعت هوشمند طراحی مناسب و قابلیت‌های زیادی داشت، اما قیمت بالای 499 دلاری آن سبب رویگردانی بسیاری از کاربران شد.

حالا نسخه جدید این ساعت هوشمند یعنی WSD-F20A با کمی تغییر در طراحی و قیمت پایین‌تر 399 دلار معرفی شده است.

کاملا مشخص است که کاسیو صدای کاربران و نظر آنها در رابطه با قیمت بالای این گجت را شنیده و این قیمت‌گذاری سیاستی در همین راستا است. ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A حالا قیمتی در محدوده ساعت ال جی واچ اسپورت دارد که “Android Authority” آن را به عنوان بهترین ساعت هوشمند که همین حالا می‌توان خریداری کرد، معرفی کرده است. هرچند، بابت ساعت ال جی هم‌چنان باید 50 دلار کمتر پرداخت کرد. از آنجایی که این ساعت های هوشمند برای کاربردهای کاملا متفاوت طراحی شده‌اند، مقایسه آنها در این بخش چندان عادلانه نیست.

کاسیو مشخصات فنی ساعت WSD-F20A را افشا نکرده است، ولی از آنجایی که به جای یک مدل کاملا جدید می‌توان آن را نسخه به‌روزشده نسل قبلی در نظر گرفت، احتمالا مشخصات آنها مشابه یکدیگر خواهد بود. در نتیجه، ممکن است کاسیو باز هم از 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده باشد. کاسیو تایید کرده که ساعت هوشمند WSD-F20A همراه با “Wear OS” و طراحی جدید به دست کاربران می‌رسد.

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A با قطب‌نمای دیجتال عرضه می‌شود

جدای از این موارد، به نظر می‌رسد کارهایی که کاربران می‌توانند با ساعت هوشمند جدید کاسیو انجام دهند، با گذشته یکسان است.

محصول پیش رو تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است، قطب‌نمای دیجیتال دارد و با نمایشگر LCD تمام‌رنگی دولایه، یک ردیاب فعالیت، میکروفون و یک GPS کم‌مصرف تولید می‌شود. کاربران می‌توانند نقشه‌ها را مستقیما از طریق ساعت دانلود کنند تا بدون ارتباط اینترنت نیز بتوان مسیریابی را انجام داد. همچنین این ساعت همراه با 9 اپلیکیشن اصلی از جمله ViewRanger ،Hole19 و Fishbrain ادغام شده است.

کاسیو وعده داده است محصول جدیدش از ماه آینده میلادی عرضه می‌شود. هرچند، فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه دقیق در دست نیست.