موبایل ال جی جی 7 تینکیو

دو موبایل ال جی جی 7 تینکیو و ال جی کیو 7 یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند

دو موبایل ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) و ال جی کیو 7 (LG Q7)، گواهی‌های لازم را از کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) دریافت کردند. اما کره‌ای‌ها چه زمانی از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد؟

اگرچه مدت زمان زیادی از معرفی آخرین گوشی ال جی می‌گذرد، ولی این کمپانی محبوب در حال توسعه دو موبایل جدید بوده و صدور گواهی ECC برای آنها، این محصولات را یک قدم به معرفی نزدیک‌تر می‌کند. کمیسیون اقتصادی اوراسیا اطلاعات قابل توجهی از مشخصات فنی این تلفن های هوشمند را فاش نکرده است و ما تنها می‌دانیم گوشی های جدید ال جی با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به دست کاربران خواهند رسید.

گوشی موبایل ال جی جی 7 تینکیو با نمایشگر 19:9 به دست کاربران می‌رسد

در رابطه با پرچمدار این شرکت، ما به لطف رندرها و تصویری که توسط ایوان بلس منتشر شده بود (تصویر ضمیمه‌شده در بالا) با طراحی آن آشنا هستیم و می‌دانیم G7 ThinQ، سوم می (سییزدهم اردیبهشت) پیش روی همگان قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این گوشی به صفحه نمایشی 6 اینچی با نسبت 19:9، تراشه اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با لنزهای f/1.5 و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.

از ال جی کیو 7 اطلاعاتی در دست نیست و ما تنها از نام آن مطمئن هستیم. با این حال، قیمت آن در مقایسه با Q6 احتمالا کمتر خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی، اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار کاربران قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تا معرفی نشه نمیشه اظهار نظری کرد