Signature Kitchen Suite ال جی

لوازم آشپزخانه لوکس Signature Kitchen Suite ال جی در میلان به نمایش درآمدند

سری لوازم‌ آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی در نمایشگاه Design Week 2018 میلان به نمایش درآمدند. ال جی قصد دارد با سری محصولات لاکچری خود وارد بازار سودآور اروپا شود.

شرکت ال جی برای اولین بار در اروپا از مجموعه لوازم آشپزخانه لاکچری SIGNATURE KITCHEN SUITE رونمایی کرد. این رونمایی در بزرگترین نمایشگاه طراحی دنیا یعنی Milano Design Week اتفاق افتاد. ال جی برای نشان دادن اوج کیفیت محصولات خود، با چند برند لاکچری لوازم مبلمان منزل که در نمایشگاه حضور دارند همکاری کرده است.

Signature Kitchen Suite ال جی

تمام لوازم آشپزخانه مجموعه لاکچری Signature Kitchen Suite ال جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاملا با آشپزخانه‌های امروزی و به خصوص اروپایی هماهنگ شده‌اند. از جمله این موارد می‌‌توان به اجاق بدون دستگیره با صفحه کنترل داخل بدنه دستگاه و اجاق القایی (بدون شعله) با شیشه مشکی و مجهز به  صفحه نمایش 7 اینچی اشاره کرد. این اجاق گاز نوآورانه از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد. مثلا استفاده از دو روش پخت با بخار و فن کانوکشن که باعث می‌شود غذاها علاوه بر سالم‌ ماندن مزه بهتری داشته باشند. همچنین  قابلیت ProHeat گرما را به صورت یکنواخت پخش کرده و قابلیت Speed Clean باعث می‌شود بتوان به سرعت و راحتی اجاق گاز را تمیز کرد. تمام لوازم آشپزخانه مجموعه لاکچری Signature Kitchen Suite ال جی از فناوری وای‌فای و SmartThinQ بهره برده و می‌توان با پلتفرم‌های مثل اندروید و IOS آنها را کنترل کرد.

Signature Kitchen Suite ال جی

آقای سونگ دائه هیون (Song Dae-hyun)، رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال جی می‌گوید:

ما برای معرفی سری لوازم آشپزخانه لاکچری Signature Kitchen Suite ال جی در Milano Design Week بسیار هیجان زده‌ایم. با ایجاد فرصت‌های تجربه محصول از نزدیک برای مشتریان اروپایی، ما مطمئن هستیم که می‌توانیم در سال‌های آینده ال جی را به عنوان یک برند پریمیوم معرفی کنیم.

طراحی هنرمندانه Signature Kitchen Suite ال جی

طراحی سری لوازم آشپزخانه لاکچری Signature Kitchen Suite ال جی به خوبی ساخت هنرمندانه، نوآوری، بهره‌وری بیشتر و خدمات ممتاز و پریمیوم را به نمایش می‌گذارند. در اوایل ماه آپریل اجاق گاز پیشرفته سری Pro به عنوان «بهترین بهترین‌ها» در جشنواره Red Dot Design Awards دست پیدا کرد. جشنواره‌ای که در کنار iF Design Awards و IDEA یکی از سه جشنواره طراحی معتبر دنیا به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*