هواوی Nova 3e

سطح جدیدی از زیبایی در گوشی هواوی Nova 3e

هواوی با معرفی گوشی میان رده نوا 3 ای (Huawei Nova 3e)، سطح جدیدی از زیبایی را در دنیای گوشی های هوشمند تعریف کرده است. در ادامه با ویژگی‌های طراحی هواوی Nova 3e آشنا می‌شوید.

نمایشگرهای با حاشیه بسیار اندک به یک روند پیشرو در زمینه طراحی گوشی های هوشمند تبدیل‌شده‌اند. هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) نیز از این روند طراحی بهره برده و دارای صفحه‌نمایش FullView 2.0 بهینه‌سازی شده است. این گوشی با طراحی ظاهری متفاوت خود حتی قبل از عرضه در بازار در مرحله پیش فروش در بازار کشور ما توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد.

نمایش FullView با جزئیات بهینه شده

هواوی Nova 3e به منظور به حداکثر رساندن نسبت صفحه نمایش به بدنه و مطابقت با طراحی منحنی لبه دستگاه، دارای گوشه‌های نرم در اطراف صفحه نمایش با استاندارد 2.5D است که به طراحی یکنواخت دستگاه کمک به سزایی داشته است.

هواوی Nova 3e

عرض ناچ در بالای صفحه نمایش به شدت بر ترتیب اجزای داخلی در گوشی تاثیر می‌گذارد. به منظور دستیابی به کوچک‌ترین ناحیه ممکن، هواوی نوا 3 ای طراحی مدارهای پشت ناچ را به شکل بهینه‌ای انجام داده است که در کمتر مدلی در میان رده‌ها این طراحی بهینه ناچ دیده می‌شود. هواوی Nova 3e همچنین دارای یک دوربین جلوی منحصربه‌فرد است که فضای کمتری را در صفحه نمایش می‌گیرد. با وجود این که این دوربین به میزان 44 درصد کاهش یافته، دوربین قابلیت‌های بیشتری را نسبت به دستگاه‌های سری Nova قبلی فراهم می‌کند.

ادغام EMUI

هواوی همچنین رابط کاربری EMUI 8.0 خود را برای بهبود نمایش در صفحه نمایش خاص نوا 3 ای سازگار کرده است. از آنجا که نوار وضعیت این سیستم عامل مبتنی بر اندروید دارای بیش از 20 آیکون است، لازم است که رابط کاربری با ناچ به عنوان قسمتی تازه در دستگاه سازگار شود تا اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در این دستگاه برای کاربرانی که از قسمت بریدگی بالای رضایت ندارند، قابلیتی را تعریف کردیم که بتوانند بریدگی را به صورت نرم‌افزاری حذف کنند و در این صورت تمام محتوا در پایین از بریدگی به نمایش در می‌آید که در یک آپدیت نرم‌افزاری به‌زودی برای کاربران عرضه خواهد شد.

ظاهر بهبود یافته هواوی Nova 3e

گوشی هوشمندی که برای مصرف‌کنندگان جوان ساخته شده است؛ هواوی نوا 3 ای در یک قاب فلزی ریز بافته قرار گرفته که به زیبایی با شیشه 2.5 بعدی در جلو و عقب قرار می‌گیرد و کیفیت فوق‌العاده محصول را برجسته می‌کند.

صفحه نمایش FullView منحصربه‌فرد در هواوی Nova 3e یک حس بسیار خاص را به ارمغان می‌آورد. صفحه نمایش بزرگ مزایای قابل توجهی در تجربه کاربر رقم می‌زند و طراحی مدرن آن برای مصرف‌کنندگان جوان بسیار با ارزش است. علاوه بر این، هواوی نوا 3 ای عملکرد بسیار بالایی را در بین رقبا دارد و این بهترین انتخاب برای مصرف‌کنندگان شیک و جوان است.