گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس

انتشار اطلاعات جدید درباره گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس سامسونگ

گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس یک قدم دیگر به رونمایی رسمی نزدیک شد. طبق اخبار جدید، سامسونگ به زودی کار طراحی گوشی منعطف و تاشوی خود را به پایان خواهد رساند که آخرین قدم پیش از معرفی رسمی آن است.

بعد از معرفی نمایشگر تاشو سامسونگ در نمایشگاه CES 2011، هر لحظه منتظر رونمایی گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس هستیم، اما تا امروز خبری از آن نبوده است. اما در هر صورت و با توجه به پتنت‌های ثبت شده توسط سامسونگ، مطمئن هستیم دیر یا زود شاهد این گوشی منعطف خواهیم بود. برخلاف گوشی های هوشمند تاشوی نوین همچون زد تی ای اکسون ام، که دارای بدنه تاشو هستند، گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس از میانه نمایشگر قابل خم شدن خواهد بود!

در حالی که منتظر شنیدن اخبار جدید بیشتر پیرامون گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس بودیم، در ادامه رویت شدن پتنت گوشی تاشوی هواوی اعلام شد احتمالا این گوشی‌ساز با پیشی گرفتن از رقیب کره‌ای خود، نخستین گوشی منعطف را معرفی خواهد کرد. اما طبق تصاویر تازه منتشر شده، کار طراحی گلکسی ایکس تا ماه ژوئن (خرداد – تیر) به پایان خواهد رسید که اصلی‌ترین و سخت‌ترین بخش توسعه این گوشی منعطف محسوب می‌شود.

گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس

زمزمه‌های گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس

سامسونگ در نمایشگاه CES امسال نمونه‌های اولیه گوشی انعطاف‌پذیر خود را برای برخی شرکت‌کنندگان به نمایش گذاشت، اما آن‌ها با نسخه تجاری که در انتظار رونماییش هستیم تفاوت بسیار زیادی دارند. طبق تصاویر جدید، گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس متشکل از سه نمایشگر 3.5 اینچی خواهد بود. دو مورد به صورت تاشو و به عنوان صفحه نمایش اصلی در کنار هم قرار گرفته و یک مورد برای نمایش اطلاعات اضافی کاربرد دارد.

با این حال ساختار گوشی به نحوی است که بعد از باز شدن، اندازه‌ای تقریبا برابر با گلکسی نوت 8 خواهد داشت. در زمان تا شدن، با یک گوشی هوشمند کوچک کار می‌کنیم، در حالی که بعد از باز کردن آن با یک تبلت (فبلت) رو به رو خواهیم شد.

سامسونگ یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان پنل‌های صفحه نمایش برای شرکت‌های گوشی‌ساز بزرگ همچون اپل است، اما دشواری تولید نمایشگر مورد نیاز برای گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس به حدی است که ناچار باید این گوشی را در تعداد محدود عرضه کند.

اخبار ضد و نقیضی درباره زمان معرفی گلکسی ایکس به گوش می‌رسد. رییس بخش موبایل سامسونگ، سال گذشته و یک روز پیش از رونمایی گوشی های آیفون 2017 اعلام کرد گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس در سال 2018 رونمایی خواهد شد، اما در ابتدای سال جاری اخباری مبنی بر عدم معرفی آن در این سال به گوش رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینو ایفون زودتر از همه میزنه

  2. واو صنعت تکنولوژی رو مدرن سازی کرد با این کارش

    • کدام کارش همه گوشی ها دارن میزنن تازه شنیدی؟؟

      • هیچ کدوم به پای ایفون نمیرسن

        • فعلا که تکنولوژی دست همه هست بقیه ذرت بو نمیدن به همه جای ایفون میرسه توی پنل خود اپل قرارداد بست که سام واسش پنل بزنه همه شرکت ها فست شارژ زدن اپل تازه یادش افتاده فست تولید کنه اونم جدا بفروشه اولین شرکتی که این کارو انجام داد و طرح داد سامسونگ بود بعد بقیه شرکت ها همون اپل با همکاری ال جی می خواد همچین چیزی تولید کنه توی فروش که پارسال به پای اپل رسید توی بهترین اسمارت فون پارسال به پای اپل رسید تمام پنل های اپل x 2018 توسط سام تولید میشه بازم بگم از همچی بیخبر بی اطلاع به پای اپل نمیرسه 10 ساله توی فروش تی وی اوله 13 ساله توی پنل بزرگترین تولید کننده cpu توی دنیا اولین تولید کننده گوشی هوشمند تو دنیا شما برو بزن کانال جم عشق اجاره ای نگاه کن یا اول تحقیق کن بعد بیا نظر بده هر کسی هر شرکتی واسه خودش یه ایده داره و فکری داره دلیل نمیشه اپل بهترین باشه عجبا

    • هه نخندونمون بابا