گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت

موجودی گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت کاملا تمام شد!

دیگر امکان خرید گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت حتی از فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت نیز وجود ندارد. صفر شدن موجودی گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت در حالی اتفاق افتاد که از اعلام مرگ این پلتفرم حدود شش ماه می‌گذرد.

مایکروسافت سال گذشته سرانجام مرگ ویندوز فون را اعلام کرد، اما حتی بعد از این اتفاق، فروش دستگاه‌های قدرت گرفته از سیستم‌ عامل‌های این پلتفرم متوقف نشد و در فروشگاه‌ آنلاین مایکروسافت شاهد فروش گوشی های هوشمند ویندوز فونی بودیم. اما این اتفاق نیز دیگر رخ نخواهد داد تا رفته رفته با پایان عمر گوشی های ویندوز فونی کنونی، این پلتفرم به تاریخ ملحق شود.

خرید گوشی ویندوز فونی دیگر امکان‌پذیر نیست

در حال حاضر موجودی گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت در فروشگاه آنلاین این شرکت به صفر رسیده است. با توجه به اعلام رسمی مرگ سیستم عامل‌های ویندوز فونی حدود شش ماه قبل، انتظار نداریم این شرکت مجددا فروشگاه خود را با محصولات جدید دارای این سیستم عامل‌ها پر کند. بعد از اعلام پایان عمر ویندوزفون، تا زمان اتمام موجودی گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت در فروشگاه آنلاین این شرکت، زمان زیادی صرف شد، چرا که با وجود کاهش شدید قیمت‌ها، کاربران دیگر میلی به خرید دستگاه‌های قدرت گرفته از یک سیستم عامل منسوخ نداشتند!

اکنون که دیگر گوشی های ویندوز فونی مایکروسافت به بازار توزیع نشده و در فروشگاه رسمی سازنده این محصولات نیز دیگر امکان خریدشان وجود ندارد، کم کم باید منتظر از رده خارج شدن دستگاه‌های ویندوز فونی کنونی باشیم. به عبارت دیگر، سهم کنونی بسیار کم آن‌ها از بازار موبایل با گذر زمان کمتر شده و در آینده‌ای نزدیک به صفر خواهد رسید. با توجه به قدرت اندروید و آی او اس، پیش‌بینی میکنیم هیچ شرکتی نتواند در آینده نزدیک، با ارائه یک پلتفرم موبایل در برابر آن‌ها قد علم کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*