مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو با آیفون ایکس و گلکسی اس 9 پلاس

مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو با آیفون ایکس و گلکسی اس 9 پلاس (نظرسنجی)

دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) را می‌توان یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان دانست. اما عملکرد دوربین گوشی جدید هواوی در مقایسه با آیفون ایکس (iPhone X) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) چگونه است؟ در نظر سنجی امروز گجت نیوز، شما بهترین عکس را انتخاب کنید.

سیستم دوربین هواوی پی 20 پرو را می‌توان یک ویژگی عالی، قدرتمند و هوشمند دانست که در مجموع، 90 مگاپیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آنچه که در بررسی‌های اولیه موبایل جدید هواوی مشخص شد، با محصولی همه‌چیزتمام روبه‌رو هستیم.

اما آیا عملکرد دوربین سه‌گانه هواوی پی 20 پرو همان است که سازندگانش ادعا دارند؟ آیا می‌توان گفت دوربین گوشی جدید هواوی بهترین دوربین موبایل در جهان است؟ جواب این سوال را شما کاربران گجت نیوز مشخص خواهید کرد؛ در ادامه، تصاویری را مشاهده می‌کنید که با دوربین هواوی پی 20 پرو و دو رقیب قدرتمند دیگرش گرفته شده است. این عکس‌ها بدون نام هستند و شما تنها اطلاعاتی که از آنها خواهید داشت، یک حرف انگلیسی است. در این شرایط، قطعا نام و برند گوشی بر انتخاب شما تاثیری نخواهد گذاشت و تنها به عکسی رای خواهید داد که به نظرتان بهتر از سایرین است.

مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو با مدعیان بازار

در نظرسنجی امروز، عکس‌های گرفته‌شده با دوربین هواوی پی 20 پرو را در کنار تصاویری از دوربین آیفون 10 اپل و دوربین گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ قرار داده‌ایم. مجموعه این عکس‌ها در 7 صحنه گردآوری شده‌اند و بعد از هر صحنه نیز یک رای گیری را قرار گرفته است. پس از شرکت در همه نظرسنجی‌ها، آرا جمع‌آوری خواهد شد و در روزهای آینده نتایج در مطلب جداگانه‌ای منتشر می‌شود. پس بدون اتلاف وقت، به سراغ رای‌گیری بزرگ این هفته برویم.

صحنه اول

صحنه دوم

صحنه سوم

صحنه چهارم

صحنه پنجم

صحنه ششم

صحنه هفتم