تبلت انعطاف پذیر سامسونگ

بعد از گوشی، نوبت به ثبت پتنت تبلت انعطاف پذیر سامسونگ رسید

دومین پتنت تبلت انعطاف پذیر سامسونگ به ثبت رسید. این در حالی است که پیش از این تعداد زیادی پتنت پیرامون گوشی های تا شونده و منعطف سامسونگ به ثبت رسیده است.

سامسونگ طی مدت زمان اخیر، تعداد بی‌شماری پتنت مربوط به دستگاه‌های تاشو و انعطاف پذیر به ثبت رسانده است. در کنار پتنت‌های مربوط به گوشی های هوشمند، این شرکت از مدت‌ها قبل در تلاش بود حق اختراع یک تبلت تا شونده از چند جهت را نیز به ثبت برساند و در نهایت در نیمه دوم سال 2016 موفق به این کار شد.

سامسونگ به تازگی یک پتنت دیگر مرتبط با تبلت انعطاف پذیر خود به ثبت رسانده است. همانند طراحی دیده شده در سال 2016، در این طرح نیز یک کیبورد فیزیکی در پشت یکی از پنل‌های تا شونده وجود دارد. در پشت پنلی که فاقد کیبورد است، قابلیتی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها تعبیه شده که همانند قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن کنونی کار می‌کند.

طرح تبلت انعطاف پذیر سامسونگ

تبلت انعطاف پذیر سامسونگ

سبک طراحی تبلت انعطاف پذیر سامسونگ به نحوی است که می‌توان آن را از بیش از دو جهت مختلف تا کرد و دستگاه را به راحتی، درون هر کیفی قرار داد. در اسناد مربوط به پتنت تبلت انعطاف پذیر سامسونگ اطلاعات زیادی قابل رویت نیست، اما طبق اطلاعات موجود، کاربران با استفاده از آن خواهند توانست به راحتی تماس تلفنی برقرار کنند. احتمالا این کار در زمان تا شدن تبلت و کوچک بودن اندازه آن امکان‌پذیر خواهد بود.

 

تبلت انعطاف پذیر سامسونگ

ثبت این پتنت نشان داد سامسونگ تمرکز بسیار زیادی بر روی طراحی و توسعه گجت‌های تا شونده و منعطف دارد. متاسفانه در حال حاضر تنها تصاویری از پتنت‌های این محصولات قابل رویت بوده و در برخی مواقع، نمونه‌های اولیه‌ای که شباهت کمی به محصولات مورد انتظار دارند دیده شده است.

انتظار می‌رود پیش از تبلت انعطاف پذیر سامسونگ و تمامی گوشی های منعطفی که تا امروز پتنت‌های آن‌ها را دیده‌ایم، سامسونگ گلکسی ایکس رونمایی شود. از آنجایی که زمان رونمایی آن احتمالا به سال آینده میلادی موکول خواهد شد، حداقل تا دو سال آینده قادر به خرید گجت‌های منعطف سامسونگ در قالب یک محصول تجاری نخواهیم بود.

تبلت انعطاف پذیر سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ایول به سامسونگگگ اینم یه نمونه از خلاقیت های این شرکت

  2. این انعطاف پذیر شه یه چیزی تا حملش اسون تر شه

  3. شگفتا. چه چیزایی میسازن