گوشی ال جی استایلو 4

گوشی ال جی استایلو 4 با نمایشگر کم‌حاشیه در راه است

نخستین عکس از گوشی ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) منتشر شد. اسمارت فون جدید ال جی قرار است با نمایشگر کم‌حاشیه و قیمتی رقابتی وارد بازار شود.

پشتیبانی گوشی ال جی استایلو 4 از قلم هوشمند

به نظر می‌رسد “Cricket Wireless” به زودی یک موبایل اندرویدی مقرون به صرفه دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوشی ال جی استایلو 4 به عنوان جایگزین نسل قبلی این تلفن هوشمند یعنی استایلو 3، با صفحه نمایشی کم‌حاشیه که در بخش پایینی آن خبری از کلید هوم نیست، به فروش می‌رسد. جدای از حاشیه‌های باریک، ویژگی اصلی این محصول خوش‌ساخت را می‌توان پشتیبانی آن از قلم هوشمند عنوان کرد.

تا به امروز هیچ اطلاعاتی از ویژگی‌های فنی گوشی جدید ال جی منتشر نشده است. با این حال، احتمالا سخت افزار نسل جدید کمی بهتر از گذشته خواهد شد. برای آن دسته از افرادی که اطلاع ندارند، Stylo 3 که تصویر آن را در بالا می‌بینید، به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح 720p، باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا مجهز شده بود. زیر قاب، سازندگان از چیپست اسنپدراگون 425 با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه بهره برده بودند. انتظار می‌رود ال جی با به‌کارگیری سخت افزار جدیدتر، استایلو 4 را با توانایی‌های بالاتری عرضه کند.

موبایل جدید کره‌ای‌ها طی هفته‌های پیش رو معرفی خواهد شد.

گوشی ال جی استایلو 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چرت ترین گوشی های مال همین الجیه

  2. الان دیگه همه بدون حاشیه میزنن کم حاشیه که قدیمی شده

  3. بظرفیت باتریش خوبه. اگه کیفیت صفحه زیاد بالا نباشه ماندگاری شارژش بالا میشه

  4. خیلی شبیه A7 2018 هستش