گلکسی اس 8 لایت

منتظر رونمایی از گلکسی اس 8 لایت و گلکسی ای 8 استار باشید

گلکسی اس 8 لایت (Samsung Galaxy S8 Lite) و گلکسی ای 8 استار (Samsung Galaxy A8 Star) به عنوان میان رده های قدرتمند سامسونگ در حال توسعه هستند. اما این گوشی ها چه زمانی و با چه سخت افزاری معرفی می‌شوند؟

به نظر می‌رسد اطلاعات منتشر شده توسط یکی از افشاگران قابل اعتماد با نام کاربری “MMDDJ”، معمای پیرامون گوشی های جدید سامسونگ را حل خواهد کرد. نسخه جدید گلکسی اس 9 برای بازار چین با شماره مدل SM-G8850 که در وب‌سایت “TENAA” رویت شده بود را به یاد دارید؟ این گوشی هوشمند که برخی آن را به گلکسی اس 9 مینی نسبت می‌دادند، ضمن بهره‌گیری از دوربین دوگانه روی قاب پشتی، با ظاهری مشابه آیفون ایکس و سخت افزار قدرتمند طراحی شده بود. ولی حالا جزئیات فنی مربوط به این گوشی با سخت افزار میان رده در تنا به‌روز شده است و به نظر می‌رسد SM-G8850 با نام گلکسی A8 استار به فروش خواهد رسید. در همین حال، موبایل دیگر کره‌ای‌ها با شماره مدل SM-G8750 نیز قرار است با نام گلکسی اس 8 لایت در اختیار کاربران قرار گیرد.

مشخصات فنی گلکسی ای 8 استار

گلکسی ای 8 استار که در واقع نسخه ارتقا یافته مدل 2018 گلکسی +A8 برای بازار چین است را می‌توان پاسخ سامسونگ برای گوشی های ویوو و اوپو با دوربین دوگانه 24+16 مگاپیکسلی در نظر گرفت. به دقت دوربین دوم اشاره نشده است، ولی احتمالا خبری از تغییر آن نخواهد بود. اندازه نمایشگر حالا بزرگ‌تر شده و به 6.3 اینچ رسیده است و یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی (با 200 میلی‌آمپر ظرفیت بیشتر در مقایسه با +Galaxy A8)، نیروی مورد دستگاه را تامین می‌کند.

گلکسی اس 8 لایت

تصویر منتسب به SM-G8850

حجم حافظه رم یکسان بوده و سامسونگ از ترکیب تراشه اگزینوس 7885 و 4 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. همچنین، این احتمال وجود دارد که سازندگان به منظور عرضه نسخه قوی‌تر، مشغول توسعه یک مدل دیگر با 6 گیگابایت رم نیز باشند. “TENAA” می‌گوید برای این گوشی 64 مگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده که احتمالا منظور از آن 64 گیگابایت است. اندروید 8.0 اوریو هم به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت کاربران خواهد بود. بله، گلکسی A8 و گلکسی +A8 به این زودی‌ها آپدیت اندروید اوریو را دریافت نخواهند کرد، در حالی که گلکسی A8 استار با آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل به دست کاربران می‌رسد.

مشخصات فنی گلکسی اس 8 لایت

مشخصات فنی گلکسی S8 لایت تا حد زیادی با گلکسی A8 استار یکسان بوده و سازندگان از 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 8.0 اوریو استفاده خواهند کرد. اسنپدراگون 660 (که می‌توان آن را تقریبا در یک سطح با اگزینوس 7885 در نظر گرفت) نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در این گوشی را بر عهده خواهد داشت. این گوشی هوشمند به نمایشگری با وضوح 1080×2220 مجهز خواهد شد و در حالی که پرچمداران سامسونگ به صورت پیش‌فرض با نمایشگر Full HD با امکان تغییر آن به دست کاربران می‌رسند، به نظر می‌رسد چنین چیزی در نسخه لایت وجود نخواهد داشت.

مثل همیشه، تا زمانی که این اسمارت فون ها رسما توسط سامسونگ رونمایی نشوند، ما نمی‌توانیم هیچ‌کدام از این اطلاعات و شایعات را به صورت قطعی تایید کنیم. به علاوه، گلکسی اس 8 لایت و گلکسی ای 8 استار به دنبال سیاست‌های سامسونگ احتمالا به صورت اختصاصی در بازار کشور چین به فروش می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*