گلکسی اس 9

سامسونگ 8 میلیون گلکسی اس 9 را در یک ماه عرضه کرده است

سامسونگ طی یک ماه، 8 میلیون دستگاه از گوشی های سری گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) را روانه بازار کرده است. اما چه چیزی عامل این موفقیت بوده است؟

فوریه گذشته، سامسونگ به صورت رسمی از دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد و این تلفن های هوشمند از اواسط مارس (اواخر اسفند) روانه بازار شدند. حال شرکت تحلیلی “Canalys” می‌گوید سامسونگ طی یک ماه موفق به عرضه هشت میلیون دستگاه از گوشی های سری گلکسی اس 9 شده که این میزان برابر تعداد گوشی های گلکسی اس 8 عرضه شده طی همین بازه زمانی است. “Canalys” با مقایسه میزان عرضه گلکسی S9، معتقد است امسال سامسونگ عملکرد بهتری در مقایسه با سال آینده خواهد داشت.

گلکسی اس 9

افزایش فروش گلکسی اس 9 با برنامه‌های تخفیفی برای کاربران

“Ben Stanton”، تحلیل‌گر این شرکت، می‌گوید گلکسی S9 با توجه به این موضوع که تفاوت چندانی با گلکسی اس 8 نداشته و یک گام بزرگ محسوب نمی‌شود، عملکردی چشمگیر داشته است. گسترش بازار اولیه و پیشرفت‌های قابل توجه در استراتژی‌های سامسونگ برای عرضه محصولات بازار، علت‌های اصلی این نتیجه عالی بوده‌اند. به علاوه، سامسونگ تخفیف‌های ویژه و برنامه‌های مبادله‌ای را برای محصولات خود نیز در نظر گرفته بود که این موضوع تاثیر بسزایی در فروش بیشتر دارد.

علاوه بر این، “Canalys” عملکرد اپل به عنوان رقیب اصلی سامسونگ را هم طی دوره گذشته بررسی و مقایسه کرده است. مطابق با گفته‌های “Tuan Ahn Nguyen” از این کمپانی، «عملکرد آیفون ایکس در سه ماهه نخست، یک نشانه واضح از چالش‌هایی است که حالا اسمارت فون های نفیس با آن مواجه شده‌اند.»

گلکسی اس 9

در شرایطی که نوآوری در حال از بین رفتن بوده و ما ویژگی‌های پیشرفته را در گوشی های مقرون به صرفه نیز می‌بینیم، سامسونگ موفق شده است چنین مشکلاتی را از طریق برنامه‌های مبادله‌ای و پیشنهادهایی که بالاتر به آنها اشاره شد، پشت سر بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ غیر قابل رقابته