منتظر عينک هوشمند مايکروسافت در سال 2014 باشيد

عینک گوگل بدون شک یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های اخیر است، پروژه‌ای که گوگل سرمایه گذاری بزرگی را بر روی آن انجام داده و انتظار می‌رود اواخر امسال اولین نسخه مخصوص مصرف کننده آن وارد بازار شود. حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز به دنبال ساخت محصول مشابه عینک گوگل است. براساس اطلاعات بدست آمده عینک مایکروسافت سال آینده نهایی خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی درمورد کم و کیف پروژه عینک مایکروسافت در دسترس نیست اما انتظار می‌رود این محصول نیز همچون عینک هوشمند گوگل قابلیت‌های مشابه تلفن‌های هوشمند را در قالب یک کامپیوتر پوشیدنی در اختیار کاربر قرار دهد.

برخی معتقدند که مایکروسافت در کنفرانس BUILD 2013 یا شاید در E3 2013 نمونه اولیه از عینک خود را به نمایش خواهد گذاشت. احتمالا این عینک بر پایه سیستم عامل ویندوز 8 ساخته خواهد شد و به راحتی با تلفن های ویندوز فون و تبلت و کامپیوترهای ویندوز 8 یکپارچه شود.

بدون شک طی سال‌های آینده شرکت‌های مطرح دنیای فناوری به سمت ساخت کامپیوترهای پوشیدنی گام خواهند برداشت. اپل با ساعت هوشمند، گوگل با عینک هوشمند و احتمالا مایکروسافت نیز با یک محصول مشابه بازار تازه این محصولات را محک خواهند زد. مایکروسافت این بار دوست ندارد تا دیر وارد بازار جدید کامپیوترهای پوشیدنی شود و تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از همان ابتدای کار جایگاه خود را مستحکم کند.

علاوه بر سه شرکت نام برده شده، سامسونگ، بزرگترین تولید کننده تلفن هوشمند دنیا نیز رسما اعلام نموده که در حال کار بر روی ساعت هوشمند است.

نظر شما در رابطه با آینده کامپیوترهای پوشیدنی چیست؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*