تگرگ در روانسر

بارش بی سابقه و عجیب تگرگ در روانسر کرمانشاه + تصاویر و ویدیو

بارش عجیب و بی سابقه تگرگ در روانسر کرمانشاه در روز جمعه 7 اردیبهشت 1397، شهروندان این شهرستان را شوکه کرد. این تگرگ‌ها که به اندازه یک تخم مرغ بودند، خسارات زیادی را در شهرستان روانسر به وجود آوردند.

عصر امروز، جمعه هفتم اردیبهشت 1397، بارش تگرگ‌هایی غیر معمول در اندازه‌ی یک تخم مرغ در شهرستان روانسر استان کرمانشاه، خسارات زیادی را بر جای گذاشت و شیشه برخی از منازل، مغازه‌ها و خودروها را شکاند.

تگرگ در روانسر

صبح امروز اداره هواشناسی شهرستان روانسر در استان کرمانشاه اعلام کرده بود که هسته‌ی شدید بارشی بر روی منطقه قرار گرفته و احتمال بارش‌های شدید وجود دارد. چیزی طول نکشید که بارش باران در این شهرستان غرب کشور شروع شد، اما حوالی عصر و ساعت 16 بود که شاهد بارش شدید تگرگ در روانسر بودیم. شدت و اندازه‌ی تگرگ‌ها به حدی بود که شیشه‌ی بسیاری از منازل، مغازه‌ها و خودروها را خرد کرد و به برخی محصولات کشاورزی آسیب رساند. حتی حیوانات و به خصوص پرندگان نیز از این تگرگ بی سابقه در امان نماندند و تصاویر متعددی از تلف شدن آن‌ها منتشر شد. هر یک از این تگرگ‌ها به اندازه یک تخم مرغ بودند و بیش از 35 گرم وزن داشتند.

تگرگ در روانسر

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان روانسر اعلام کرد به علت بارش تگرگ در روانسر تاکنون چند نفر مصدوم شدند و به درمانگاه مراجعه کردند که خوشبختانه شدت مصدومیت زیاد نبود و در حال حاضر مداوا شده‌اند. نیروهای امدادی روانسر نیز در پی بارش تگرگ و باران در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا در صورت لزوم به کمک شهروندان بشتابند. سازمان هواشناسی هم به شهروندان روانسری هشدار داده که احتمال وقوع مجدد بارش تگرگ وجود دارد و به همین دلیل از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

تصاویری از بارش تگرگ در روانسر

ویدیویی از زمان بارش تگرگ در شهرستان روانسر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ببخشید همچین بی سابقه هم نیست 1330پدرم میگفت کرمانشاه تگرگ آمد مثل حالا که تاره ماست تودستش پوکید

  2. اصلا نفرین شده این کرمانشاه بیچاره

  3. تو منطقه ما سال 86 بارش تگرگ بى سابقه بارید شاید باورش سخت باشه واسه تون به اندازه یه| پرتقال تامسون| بخدا خیلى وحشتناک بود!!!
    🙁

  4. چرا هر چی بلا برای کرمانشاهی های بدبخته ؟ 😐

  5. تغییرات شدید وضعیت آب و هوایی اصلا خبر خوبی نیست

  6. اندازه یه تخم مرغن
    همچین چیزی بی سابقه ست

  7. اوه اوه ابرا هم قاطی کردن