امکانات جدید اینستاگرام

امکانات جدید اینستاگرام همچون فیلم برداری صحنه آهسته در راه است

تعدادی از امکانات جدید اینستاگرام در راه هستند. به عنوان قابلیت های جدید اینستاگرام که انتظار داریم با آپدیت پیش روی برنامه، به کاربران ارائه شوند، می‌توان به فیلم برداری سوپر اسلوموشن، دکمه ساکت کردن پیام‌ها و دیگر موارد اشاره کرد.

بر اساس اخبار جدید، اینستاگرام اکنون مشغول تست چهار ویژگی جدید است. یکی از آن‌ها Story Reactions شامل Quick Reactions (واکنش‌های سریع) محسوب می‌شود. اگرچه آن را جزو امکانات جدید اینستاگرام قلمداد می‌کنند،‌ اما یکی از کاربران این شبکه اجتماعی مدعی است چنین ویژگی از ماه‌ها قبل برای کاربران مکزیکی در دسترس است.

یکی دیگر از امکانات جدید اینستاگرام قابلیت ساکت کردن پست‌های برخی صفحه‌های مشخص است. در حال حاضر اگر مایل به دیدن پست‌های یک پیج بر روی فید اصلی نباشید، می‌بایست آن را آنفالو کنید که ممکن است به برخی دلایل، به ارتباطات شما لطمه بزند. اما به لطف افزوده شدن دکمه Mute، اگرچه یک صفحه را بلاک و یا آنفالو نکرده‌اید، اما پست‌های آن هرگز بر روی فید نمایش داده نخواهند شد.

امکانات جدید اینستاگرام

ویژگی جدید دیگری که بر اساس کدهای مشاهده شده از اپلیکیشن اینستاگرام به زودی شاهد آن خواهیم بود امکان فیلم برداری صحنه آهسته است.

این قابلیتی نیست که کاربران گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس، پرچمداران اخیر سونی و همچنین هواوی پی 20 پرو را خوشحال کند، اما کاربران فاقد این قابلیت در دوربین موبایل خود، مطمئنا از دیدن آن خوشحال خواهند شد. البته بعید نیست این ابزار فیلم برداری جدید درون استوری، تنها بر روی گوشی های ذکر شده قابل استفاده باشد.

امکانات جدید اینستاگرام

به عنوان آخرین مورد از امکانات جدید اینستاگرام که شرکت مشغول توسعه آن است باید به آرشیو کردن استوری‌ها بر اساس یک نمایش تقویمی اشاره کرد. اگرچه آرشیو در حال حاضر نیز در دسترس است، اما ساختار آن به گونه‌ای نیست که کاربران بتوانند استوری‌های قدیمی خود را به راحتی مشاهده کنند. اینستاگرام هنوز درباره این خبر و احتمال افزوده شدن حداقل یکی از این ویژگی‌ها به اپلیکیشن موبایل شبکه اجتماعی خود واکنش نشان نداده است.