دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس

نمونه تصاویر دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس همراه مشخصات فنی منتشر شد

نمونه تصاویر تهیه شده توسط دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) منتشر شد. در کنار این تصاویر ما شاهد انتشار مشخصات فنی دوربین های این گوشی نیز هستیم که می‌تواند آنچه از دوربین +HTC U12 انتظار داریم را نشان ما دهد.

کمپانی اچ تی سی مدتیست در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار جدید به نام +HTC U12 است. حال ساعاتی پیش نخستین نمونه تصاویر دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس در اینترنت منتشر شد. همراه آن، ما شاهد درز جزئیات تکمیلی از دوربین گوشی جدید شرکت اچ تی سی نیز هستیم.

تصاویر دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس

البته این نمونه تصاویر چندان هم با کیفیت نیستندف اما حداقل می‌توانند برخی از اطلاعات ارزشمند در ارتباط با دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس را در اختیار ما قرار دهند. دو دیافراگم مجازا شامل f/1.8 و f/2.6 را در این تصاویر می‌توانیم ببینیم. یکی از این نمونه تصاویر با دیافراگم f/1.8 گرفته شده و بقیه آن‌ها با دیافراگم باریک‌تر f/2.6 به ثبت رسیده‌اند. هر چهار عکس تهیه شده توسط دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس دارای وضوح 12 مگاپیکسلی هستند. این بدان معناست که گوشی جدید اچ تی سی از دوربین دوگانه ای متشکل از یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لنز ثانویه 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.6 برخوردار است.

ما شایعات دیگری را نیز در ارتباط با دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس شنیده بودیم. برخی منابع ادعا می‌کنند این سیستم از دو دوربین 12 + 16 مگاپیکسلی برخوردار است. این منابع همچنین ادعا می‌کنند که دوربین دوگانه سلفی نیز بر روی قاب جلویی پرچمدار جدید اچ تی سی نقش بسته که شامل دو سنسور 8 + 8 مگاپیکسلی است.

با قضاوت در مورد تصاویر منتشر شده از خود گوشی، به نظر می‌رسد دوربین دوگانه جلویی در اچ تی سی یو 12 پلاس را نیز باید تایید کنیم. این تصاویر همچنین عدم وجود قسمت ناچ بالای نمایشگر را نیز تایید می‌کنند. در انتها، به نظر اچ تی سی قاب پشتی براق در مدل یو 11 پلاس را بار دیگر در یو 12 پلاس نیز به کار برده است. این تصاویر، یو 12 پلاس را در رنگ طلایی براق نشان می‌دهند.

تصاویر گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس

از مهم‌ترین مشخصات فنی این گوشی می‌توان به نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1440 در 2960 پیکسلی، تراشه اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، باتری 3420 میلی‌آمپر ساعتی، تاییدیه IP68 و اندروید 8 اوریو در راس بخش نرم افزاری آن اشاره کرد. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد رونمایی از پرچمدار جدید اچ تی سی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اخرش به سر رسیده اچ تی سی به خونش نرسید