گلکسی نوت 9 سامسونگ

دو مدل مختلف گلکسی نوت 9 سامسونگ در چین گواهی شدند

دو نسخه مختلف گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین گواهی شد. آیا علاقه‌مندان باید خود را برای دو مدل متفاوت گلکسی نوت 9 آماده کنند؟

مطابق با گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار است به خاطر فروش نه‌چندان راضی‌کننده گوشی های خانواده گلکسی S9، زودتر از تاریخی که گلکسی نوت 8 رونمایی شده بود پیش روی علاقه قرار گیرد. حالا نیز دو نسخه مختلف این گوشی با شماره‌های مدل SM-N9600 و SM-N9608 در چین گواهی شده است. البته همانند پرچمداران اخیر این شرکت، خبری از دو محصول با ویژگی‌های متفاوت نیست و ما در مورد نسخه آنلاک و نسخه مخصوص اپراتورها صحبت می‌کنیم.

گلکسی نوت 9 سامسونگ به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود

متاسفانه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تصاویر و جزئیات مربوط به مشخصات فنی این گوشی های هوشمند را فاش نکرده است، اما اطلاعاتی که پیش‌تر از طریق وب‌سایت معروف “Geekbench” برای دستگاهی با شماره مدل SM-N960U منتشر شده بود، ما را با برخی ویژگی‌های این اسمارت فون آشنا می‌کند. سامسونگ از اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری Samsung Experience به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده خواهد کرد. چیپست اسنپدراگون 845 همراه با 6 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در این گوشی را بر عهده خواهد داشت. نسخه مخصوص بازار جهانی نیز به اگزینوس 9810 مجهز می‌شود. در نهایت، این احتمال وجود دارد که اسکنر اثر انگشت همانند گوشی ویوو X21 UD زیر صفحه نمایش تعبیه شود. فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت این گوشی در دست نیست.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حتما ورژن چاپ سگیشه مگرنه مال کره هست نه چین

  2. چرا تو چین مگه مال کره نیست؟