قیمت گلگسی ای 6

قیمت گلگسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ مشخص شد

قیمت گلگسی ای 6 (Samsung Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Samsung Galaxy A6) سامسونگ برای بازارهای اروپا مشخص شد. سامسونگ گلکسی A6 و سامسونگ گلکسی A6 پلاس جزو برترین میان‌رده‌های بازار بوده و به تازگی معرفی شده‌اند.

بعد از مدت‌ها شایعه‌پراکنی، سرانجام دو گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس به صورت رسمی رونمایی شدند. میان‌رده‌های پیشین سامسونگ از سری A در سال 2018، قیمت بسیار زیادی داشتند، به همین دلیل کاربران بعد از معرفی محصولات جدید، شدیدا مشتاق اطلاع از قیمت گلگسی ای 6 و برادر بزرگتر آن هستند.

همانطور که انتظار داشتیم این دو محصول قیمت به مراتب کمتری در مقایسه با گلکسی A8 و A8 پلاس 2018 دارند. مدل پایه در بازارهای اروپایی دارای قیمت 309 یورو و مدل پلاس در همین بازارها دارای قیمت 369 دلار خواهد بود. نسخه‌های رنگ موجود اغوانی، طلایی، آبی و مشکی هستند. گلکسی ای 6 سه هفته دیگر و گلکسی ای 6 پلاس چهار هفته دیگر در بازارهای کشورهای اروپایی به منظور خرید کاربران موجود خواهند بود.

قیمت گلگسی ای 6

قیمت گلگسی ای 6 سامسونگ

بر اساس آمار، کاربران کشورهای اروپایی علاقه بیشتری به محصولات سامسونگ در مقایسه با سایر گوشی‌سازان اندرویدی همچون هواوی، شیائومی و دیگر شرکت‌ها نشان می‌دهند. با توجه به ویژگی‌های این دو گوشی و همچنین قیمت گلگسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس می‌توان فروش خوبی را برای این دو گوشی در کشورهای اروپایی پیش‌‌بینی کرد. این در حالی است که برخلاف کاربران سامسونگ در ایالات متحده آمریکا، اروپایی‌ها اغلب گارانتی دو ساله رسمی محصولات این شرکت را دریافت نمی‌کنند.

گلکسی ای 6 میان‌رده‌ای با نمایشگر 5.6 اینچی و رزولوشن اچ‌دی پلاس (1480 در 720 پیکسل) بوده و به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فلاش LED مجهز شده است. دو نسخه از این گوشی موجود است که به ترتیب 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی و 4 گیگابایت حافظه اصلی و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارند. باتری گوشی 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی است و به صورت پیش‌فرض با اندروید 8 اوریو عرضه می‌شود.

اما رزولوشن نمایشگر 6 اینچی گلکسی ای 6 پلاس فول اچ‌دی پلاس (1080 در 2220 پیکسل) بوده و برخلاف مدل پایه به دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 مجهز شده است. این گوش از نظر حافظه تفاوتی با نسخه پایه ندارد، اما به پردازنده با سرعت بیشتر مجهز شده است. ظرفیت باتری مدل پلاس 3500 میلی‌آمپر ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی سامسونگ گلگسی ای پلاس

  2. قیمت معقولی داره تو این اوضاع بازار

  3. قیمتش برای ما حدود دو میلیونو خورده ای میشه مایه تاسفه

  4. دوربینش باید خیلی قوی باشه دو سنسور داره یکی 16 یکی 5