گوشی سامسونگ گلکسی Note 9

گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 در وب سایت MIIT چین رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 در وب سایت MIIT چین ظاهر شد که نشان می‌دهد یک قدم دیگر به رونمایی رسمی پرچمدار سری نوت سامسونگ در سال 2018 نزدیک شده‌ایم. سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) تا چند ماه دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

انتشار شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 9 بعد از معرفی رسمی اولین پرچمداران سامسونگ در سال 2018 افزایش پیدا کرد. گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 به تازگی در وب سایت وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین ظاهر شده است که نشان‌دهنده تلاش سامسونگ برای طی کردن مراحل قانونی به منظور دریافت تاییدیه‌های لازم است.

گوشی سامسونگ گلکسی Note 9

در این لیست دو شماره مدل مختلف SM-N9600 و SM-N9608 از سامسونگ گلکسی نوت 9 دیده می‌شود. از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت فقط در بازار چین، دو نسخه از گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 عرضه خواهد شد. گفتنی است بازارهای کشور چین، همیشه نسخه اسنپدراگونی پرچمداران سامسونگ را دریافت می‌کنند.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی Note 9

متاسفانه در جریان این افشا، هیچ کدام یک از مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 مشخص نشد، اما بر اساس اطلاعات قبلی، پرچمدار سال 2018 سری نوت دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 بوده و به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. سایر ویژگی‌های فنی آن، از تراشه و میزان حافظه رم گرفته تا ساختار دوربین دوگانه، همانند گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود. این گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود.