گوشی آنر 9 لایت

با دانلود اپلیکیشن KetApp در نمایشگاه کتاب، گوشی آنر 9 لایت هدیه بگیرید

در جریان نمایشگاه بین المللی کتاب، در غرفه آنر حضور یافته و اپلیکیشن کتآپ (KetApp) را دانلود کنید تا گوشی آنر 9 لایت (Honor 9 Lite) هدیه بگیرید. کتآپ اولین سامانه آنلاین امانت کتاب در ایران است که با حمایت برند آنر در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کرده است.

کتآپ (KetApp) اولین سامانه آنلاین امانت کتاب در ایران، با پشتیبانی و حمایت برند گوشی هوشمند آنر (Honor) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند. برند آنر که اخیرا از گوشی آنر 9 لایت (Honor 9 Lite) خود رونمایی کرده است با برخورداری از قابلت نمایش تمام صفحه ، امکان مطالعه ساده‌تر و دسترسی بهتر به اپلیکیشن کتآپ را برای دارندگان این گوشی فراهم کرده است.

گوشی آنر 9 لایتبرند آنر که به دلیل قیمت مناسب و امکانات ویژه گوشی های هوشمند مناسب با نیازهای نسل جوان طراحی شده، به صورت ویژه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد و با معرفی و نمایش اپلیکیشن کتاپ به افرادی که در این مدت در غرفه آنر و کتآپ حضور یابند هدایای ویژه‌ای اهدا می‌کند.

10 گوشی آنر 9 لایت برای علاقه‌مندان به کتابخوانی

10 گوشی آنر 9 لایت ، 10 عدد هدفون اسپورت و … تنها بخشی از هدایایی است که در مدت برگزاری نمایشگاه هر روز از سوی آنر به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اهدا می‌شود.

گوشی آنر 9 لایتآنر برندی پیشرو و مستقل در عرصه گوشی های هوشمند متعلق به گروه هواوی است. این برند با شعار «برای شجاعان» تجربه کاربری برتر، الهام‌بخشی و شکوفایی خلاقیت را عرضه می‌کند و به جوانان برای نیل به آرزوهایشان قدرت می‌دهد. آنر با نشان دادن شجاعت در متفاوت انجام دادن کارها، ارائه آخرین تکنولوژی و نوآوری‌ها برای مشتریان راه خود را پیش گرفته است.