گوشی گلکسی X سامسونگ

تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی X سامسونگ فاش شد

سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X)، مورد انتظارترین گوشی هوشمند این شرکت برای طرفداران پروپاقرص آن است. بعد از سال‌ها انتظار در نهایت قرار شده تا انتهای سال جاری و یا در سال 2019، گوشی گلکسی X سامسونگ رونمایی شود.

به تازگی تصاویر جدیدی از پتنت مربوط به یک دستگاه منعطف طراحی شده به دست سامسونگ رویت شده است که تعریفی جدید از نحوه عملکرد گوشی گلکسی X سامسونگ محسوب می‌شود. بر اساس این تصاویر می‌توان متوجه شد گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس دارای چه ظاهری خواهد بود.

بر اساس یک پتنت ثبت شده توسط سامسونگ که به تازگی رویت شده است، می‌توان دید بهتری از گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس به دست آورد. در این تصویر با یک گوشی هوشمند دارای قابلیت تا شدن به صورت افقی رو به رو هستیم، در حالی که در برخی پتنت‌های دیگر، یک گوشی دارای توانایی تا شدن از چند جهت مختلف را مشاهده کرده بودیم.

عملکرد خاص گوشی گلکسی X سامسونگ

یکی از ویژگی‌های این گوشی، خاموش و روشن شدن صفحه نمایش بر اساس بسته یا باز بودن آن است. وقتی کاربر گوشی را از میانه تا می‌کند، نمایشگر به صورت خودکار خاموش شده و بعد از باز کردن آن، صفحه نمایش بدون نیاز به لمس دکمه‌ای اضافی روشن خواهد شد.

گوشی گلکسی X سامسونگ

برخلاف لولاهای عادی، گوشی سامسونگ گلکسی ایکس دارای یک لولای مخصوص خواهد بود که قادر به واکنش نشان دادن به سنسورهای لمسی است. پس طبق تصاویر جدید، گوشی گلکسی X سامسونگ پیشرفته‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم.

کاربر در این گوشی می‌تواند در هر نیمه نمایشگر، عملی جداگانه انجام بدهد. به عنوان نمونه در یک نیمه صفحه نمایش ایمیل‌ها را چک کرده و در نیمه دیگر، یک پیام رسان را باز کند. بعید به نظر می‌رسد کاربران همواره مجبور به استفاده از گوشی در حالت افقی باشد، اما احتمال این موضوع بر اساس پتنت جدید وجود دارد.

در یکی دیگر از پتنت‌های گوشی منعطف سامسونگ، با یک دستگاه کاملا متفاوت از نظر نحوه تا شدن دستگاه رو به رو بودیم. در این گوشی، نمایشگر از بیرون تا می‌شد، به این معنی که بعد از بسته شدن نیز دو نمایشگر در دسترس بودند. با این حال تنها امکان استفاده از یکی از آن‌ها در چنین حالتی وجود داشت. با توجه به افزایش تعداد پتنت‌های ثبت شده توسط سامسونگ پیرامون دستگاه‌های موبایل انعطاف پذیر، قضاوت درباره چگونگی عملکرد گوشی گلکسی X سامسونگ روز به روز سخت‌تر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ایول به سامسونگ زودتر از همه برند ها میخاد معرفیش کنه

  2. حرف مفت میزنه بخدا اکگه تا ده سال دیگه آماد ش کنه

  3. از سه جا خم میشه یا دوجا؟