نرم افزار Smart Switch سامسونگ

با نرم افزار Smart Switch سامسونگ زودتر آپدیت های اندروید را دریافت کنید

با نسخه‌ی جدید نرم افزار Smart Switch سامسونگ شما می‌توانید بدون تاخیر آپدیت های اندروید گوشی سامسونگی خود را دریافت کنید. این نرم افزار همچنین دارای قابلیت‌های پشتیبانی گیری و بازگردانی اطلاعات نیز هست.

ما تا به حال زیاد در مورد زمان دریافت آپدیت های نرم افزاری در گوشی های سامسونگ صحبت کرده‌ایم. در حال حاضر سرعت دریافت آپدیت اندروید Oreo در این گوشی ها بسیار پایین است، ولیکن بار دیگر به نظر می‌رسد این مشکل کمتر از گذشته باشد. اما گاهی اوقات مشکل از سوی خود سامسونگ نیست. در واقع برخی از شرکت‌های مخابراتی و حتی رام کنونی نصب شده بر روی گوشی شما باعث می‌شوند تا با تاخیر نسبت به سایر کاربران در جهان بتوانید گوشی خود را آپدیت کنید.

برای برطرف کردن همین منظور، نسخه جدید نرم افزار Smart Switch سامسونگ مختص کامپیوترها منتشر شده است. علاوه بر این که هدف اصلی نرم افزار، پشتیبانی گیری و بازگردانی اطلاعات در هنگام جابجایی بین دو گوشی است، آن حالا می‌تواند به شما کمک کند تا از این طریق اقدام به دریافت آپدیت های اندروید گوشی سامسونگی خود کنید. اما چگونه؟

دریافت آپدیت ها با نرم افزار Smart Switch سامسونگ

نرم افزار Smart Switch سامسونگ

  1. به سایت Smart Switch سامسونگ (اینجا) رفته و نسخه‌ی ویندوزی یا مک نرم افزار را دانلود کنید.
  2. نرم افزار را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید. سپس گوشی‌تان را با کابل USB‌ به کامپیوتر متصل کنید.
  3. اگر پیش از این گوشی‌تان را به کامپیوتر متصل نکرده‌اید، پس از اتصال بر روی گوشی شما گزینه‌ای نمایان می‌شود که باید اجازه‌ی دسترسی را از آن طریق صادر کنید.
    نکته: اگر Smart Switch سامسونگ گوشی شما را شناسایی نکرد، بر روی منوی داخل نرم افزار کلیک کرده و سپس گزینه‌ی Reinstall Device Drive‌ را انتخاب کنید.
  4. پس از چند لحظه، گوشی شما توسط نرم افزار شناسایی می‌شود و گزینه‌های مختلفی را بر روی صفحه اصلی برای پشتیبانی گیری و بازگردانی می‌توانید مشاهده کنید. البته شما برای نصب یک آپدیت، نیازی به پشتیبانی و بازگردانی اطلاعات نخواهید داشت.
  5. وقتی گوشی شما متصل باشد، نرم افزار شروع به چک کردن آپدیت های نرم افزاری می‌کند و لیستی از اطلاعات کنونی دیوایس شما را به نمایش می‌گذارد. اگر به روزرسانی برای گوشی شما موجود بود، در صفحه اصلی به شما اطلاع داده می‌شود.
  6. بر روی آپدیت کلیک کرده تا آخرین نسخه‌ی آن بر روی گوشی شما نصب شود. البته در ابتدا آن در کامپیوتر شما دانلود می‌شود، سپس به گوشی انتقال داده خواهد شد.
    نکته: گوشی ریبوت (خاموش و روشن) می‌شود و تکمیل فرآیند ممکن است تا 10 دقیقه به طول انجامد.
  7. اگر این روش مورد پسند شماست، بر روی منو (Preferences‌ در مک) کلیک کنید، سپس گزینه‌ی Software Updates را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه‌ی Update Pre-Download کلیک کنید.
    نکته: وقتی یک نسخه جدید نرم افزاری برای گوشی شما در دسترس بود، Smart Switch سامسونگ آن را دانلود کرده و هر زمانی که گوشی‌تان را به کامپیوتر نصب کنید، آن را به گوشی انتقال خواهد داد.

به لطف این نرم افزار شما می‌توانید به مراتب زودتر از آپدیت های OTA که توسط شرکت‌های مخابراتی عرضه می‌شود، گوشی خود را آپدیت کنید. و یا در برخی مناطق خاص این آپدیت ها دیرتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که استفاده از نرم افزار Smart Switch سامسونگ برای دریافت به روزرسانی ها می‌تواند به کمک آن‌ها آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برای نوکیا x2 میشه استفاده کرد

  2. سامسونگ همیه بدرد میخوره

  3. این ولاسه خود دتسگاه های سامسونگه