گوشی وان پلاس 6

آمیتاب باچان رنگ مشکی و سفید گوشی وان پلاس 6 را لو داد!

دو رنگ سفید و مشکی گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) توسط بازیگر مشهور سینمای هند، آمیتاب باچان، در یک عکس به نمایش درآمد. تصویر منتشرشده، این هنرپیشه و مدیر وان پلاس را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد که مشغول استفاده از وان پلاس 6 هستند.

وان پلاس به زودی از نسل جدید پرچمدار خود با طراحی ناچ استایل و سخت افزار قدرتمند رونمایی خواهد کرد. بعد از اعلام رسمی برخی از جزئیات، امروز آمیتاب باچان با انتشار تصویری از خود و مدیر ارشد اجرایی شرکت وان پلاس یعنی پیت لائو (Pete Lau)، گوشی وان پلاس 6 را نمایش داده است. اگرچه این توییت به سرعت حذف و مجددا همان متن با تصویری جدید ارسال شد، ولی وب‌سایت‌های مختلف در حال انتشار عکس اصلی هستند.

گوشی وان پلاس 6

به وضوح می‌توان گفت نسخه مشکی OnePlus 6 با قاب پشتی شیشه‌ای تولید شده است چرا که روی آن می‌توان انعکاس نور را پیدا کرد. اما مدل سفید کمی ما را مشکوک کرده است؛ آیا همانند گوشی 5T، نسل جدید باز هم با رنگ “Sandstone White” به دست کاربران می‌رسد؟ ما مطمئن نیستیم. البته امیدواریم وان پلاس تنها به طراحی ساندویچی بسنده نکرده و مدل “Sandstone White” را با بهره‌گیری از متریالی مقاوم‌تر در بخش پشتی روانه بازار کند.

17 می، زمان معرفی گوشی وان پلاس 6

جدای از رنگ‌ها، این همان مدلی است که ما در گذشته با دوربین دوگانه عمودی و اسکنر اثر انگشت دیده بودیم. همچنین به نظر می‌رسد همانند گلکسی S9 و بسیاری دیگر از تلفن های هوشمند موجود در بازار با قاب شیشه‌ای، کاور پشتی به طرف لبه‌های دستگاه به صورت مخروطی طراحی شود.

باچان ضمن قرار دادن لینک دریافت دعوت‌نامه برای شهروندان هندی، از معرفی گوشی وان پلاس 6 در تاریخ 17 می (27 اردیبهشت) خبر داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بنظر من مشکیش قشنگ تره

  2. امیتا باچان هی علاقه به رنگ سفی یا مشکی داره اینو از تیپشم میشه فهمید