دوربین آیفون 2019 با الهام از هواوی پی 20 پرو تولید خواهد شد

دوربین آیفون 2019 با الهام از هواوی پی 20 پرو تولید خواهد شد

هواوی با طراحی سه‌گانه دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro)، شوک بزرگی به بازار گوشی های هوشمند وارد آورد. حال به نظر می‌رسد اپل نیز این راه را ادامه خواهد داد و دوربین آیفون 2019 را با کپی‌برداری از کمپانی چینی طراحی خواهد کرد.

بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط شرکت تایوانی Yuanta Securities انجام گرفته، حداقل یکی از آیفون های جدید اپل با بهره‌گیری از تکنولوژی دوربین سه گانه طراحی و در نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه می‌شود.

دوربین آیفون 2019 قدرت زوم 5 برابری دارد

در حال حاضر جزییات بیشتری از دوربین آیفون 2019 در دست نیست؛ با این حال، ماه گذشته بود که یک رسانه چینی فاش کرد سیستم دوربین آیفون های بعدی اپل قابلیت زوم 5 برابری خواهد داشت و حداقل یکی از لنزها به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

در هر صورت، اجرای هرکدام از این سناریوها قطعا در مدل گران‌قیمت آیفون های 2019 عملیاتی خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده، تغییر چندانی در آیفون 2018 نسبت به آنچه در آیفون ایکس (iPhone X) دیدیم، به وجود نخواهد آمد؛ این بدین معناست که گوشی های جدید اپل در سال جاری میلادی همانند نسل فعلی به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. اینم دیه سند معتبر کعه ایفون یه دد به تمام معناست

  2. یعنی اپل از هواوی کپی کرده ؟ این است قدرت هواوی این کمپانی نواور باز بگین چینیه فلانه

  3. جالبه یه مطلب زده بودین کپی وقیحانه پی 20 از ایفون.حالا ایفون کپی میخواد بکنه اسمش سده الهام؟هر کی شبیه اپل چیزی رو تولید کنه میشه کپی اما اپل از بقیه الگو برداره میشه الهام گرفتن؟خیلی جاااااالبه

  4. ایفون زودتر از هواوی اینو درست کرده بود هواوی ازش دزدیدش

    • یکی تو راس میگی یکی چوپان دروغگو>>>>>>اگه آیفون زود تر اینو درست کرده بود که الان نمی خواست از رو هوواوی کپی کنه.گیریم اصلا زودترم درست کرده بود پ چرا الان می خواد کپی کنه؟

  5. خدا کنه الهام باشه فقط کپی نباشه

  6. چه راحت خودشونم میگن اسکی میخایم بریم