طرح رجیستری

طرح رجیستری 1200 میلیارد تومان درآمد برای کشور دارد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه با محاسبه نرخ دلار 4 هزار تومانی، سالانه 1200 میلیارد تومان درآمدزایی برای کشور به همراه دارد.

طرح رجیستری وارد فاز اجرایی شده است

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه شورای اداری شهرستان جوین اظهار کرد اجرای طرح رجیستری یکی از برنامه‌های ویژه وزارت ارتباطات است که فاز آزمایشی و فنی آن به پایان رسیده و اکنون رجیستری در فاز اجرایی قرار دارد. وی همچنین اضافه کرد که طرح رجیستری به طور سالانه 1200 میلیارد تومان درآمد برای کشور به همراه دارد.

وی به لزوم تقویت پیام رسان های داخلی اشاره کرد و گفت مصوبه‌هایی که شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد در سطح کشور اجرایی شده است. آذری جهرمی بر تقویت بخش دولت الکترونیک نیز تصریح کرد و افزود حمایت از پیام رسان های داخلی با توجه به تاکید اعضای شورای عالی فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

آذری جهرمی

وزیر ارتباطات در ادامه اظهار کرد کشور خود را برای خروج آمریکا از برجام آماده کرد و ما برای این زمان هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اکنون باید اختلافات را کنار بگذاریم و رویکرد پشتیبانی داشته باشیم. با اختلاف کشور دچار آسیب می‌شود و خدشه‌دار شدن دولت به معنای خدشه‌دار شدن نظام و کشور است.

آذری جهرمی در پایان خاطرنشان کرد که کشور در شرایط خوبی از جهت منابع مالی قرار دارد، اما عده‌ای با تحریف وضعیت کشور سعی دارند شرایط را بد جلوه دهند، در حالی که اینگونه نیست. امروز کشور در شرایط خوبی قرار دارد و با خروج آمریکا از برجام، کشور باز هم به دوران قبل از برجام باز نخواهد گشت.